• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skryt- Kunstneren min ;)

evaa

Glad i forumet
Storebro Oskar er 3 år, og han er en liten kunstner spire... Iallefall holder vi stadig på med maling og små hobby aktiviteter;) Kjempe gøy å lage gaver og kort sammen med han. Og snart skal mini være meg også;) Vi har begynt i dag med å lage kort til Valentine dagen(bilde av det får dere senere).

Her er noen av bildene Oskar har laget;)
Mamma er stolt!!

Dette bildet malte han i april 09. vi har det hengende over sofaen. Brukte fingermaling

Her maler han stort lilla bilde til farmor og bestefar til jul! Brukte acrylmaling

Her lager han oppvask kluter til hele familien til jul :) Tegnet på dem ene siden med tekstiltusj og malte og trykket på figurer på andre siden. Ble kjempe fine!!

MAlte dette med acrylmaling og glitterlim i februar-10

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

aww [:D]
For noen fine bilder og flink sønn du har [:D]

[:D]Takk! Jeg er så stolt av han så;)

ORIGINAL: evaa

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

aww [:D]
For noen fine bilder og flink sønn du har [:D]

[:D]Takk! Jeg er så stolt av han så;)

Forstår jeg godt [:D]

ORIGINAL: Silla_

Kjempe fine bilder og en kjempe flink gutt[:D][:D]

ORIGINAL: Silla_

Kjempe fine bilder og en kjempe flink gutt[:D][:D]

[:D][:D]

kjempe flink han er!! også så flink du er som tar deg tid til å gjøre sånn med han[:)] kommer til å bli en kunstner han[;)]

her også elsker de å male og tegne, men d er ikke min sterkeste side. så akkurat den biten tar pappaen seg av[8D]

Åååhh...så koselig å ha på veggen da!! Herlige bilder!![:D] Verdt mer enn all verdens kunst!
Og storebror var jo sååå nydelig! Vakre øyne på sjarmtrollet ditt!

ORIGINAL: RonjaR

Åååhh...så koselig å ha på veggen da!! Herlige bilder!![:D] Verdt mer enn all verdens kunst!
Og storebror var jo sååå nydelig! Vakre øyne på sjarmtrollet ditt!

Signerer denne[:D]

Back
Topp