skryt.is

Tjukkaaa

Forumet er livet
etter dagens økt med snømåking begynner jeg å angre.... lurer på om jeg vil ha noen følelse whatsoever i armene imorgen[&:][8D] men jeg var drittflink- måkte kjempemasse og er kjempesliten[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

FLINK!!!![:D]

Vi hartraktor til sånt vi...[8D][8D]

[:'(][:'(][:'(][:'(] jeg kunne nok betalt bonden her oppe for å kjøre traktoren sin innom parkeringen når han uansett freser gaten nedover[8D], menmen, føles jæææævlig godt etterpå når man har svettet sånn utendørs[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: *MissMe*

FLINK!!!![:D]

Vi har traktor til sånt vi...[8D][8D]

[:'(][:'(][:'(][:'(] jeg kunne nok betalt bonden her oppe for å kjøre traktoren sin innom parkeringen når han uansett freser gaten nedover[8D], menmen, føles jæææævlig godt etterpå når man har svettet sånn utendørs[:D]

Ja, det er sant!! "Gratis trening" som man pleier å si!! :oD
Vi har veldig stor oppkjørsel og hage da...

Wow, du er flink! Her i huset lukker jeg bare øynene for all snøen, og regner med at mannen måker [8D]

Flinkis! Stort område å måke, eller?

Jeg synes faktisk at en av de største ulempene med at jeg har fått bekkenløsning ([:'(]), er at jeg ikke kan måke snø. Deilig å være ute, og helt nydelig å måke snø (i alle fall når den er så lett og luftig som den er nå[:)])

Hihi takk jenter - tjah stort og stort... neida sikkert bare pittelite... men for en uvant en så føles det dritmye[8D].

Her er det nymåkte området - ikke la de små høydene med snø på sidene lure dere - meste parten av det jeg måkte ble kastet over veien, nedi en skråning der[8D]:

Wow, jeg synest du har måkt mye jeg da. Hadde det vert mine armer som hadde gjord det, hadde jeg nok mest sannsynligvis ikke hatt følelse i dei i morgen[8D]

Wow! Masse, ja! [:)]

Måkte jo ute jeg også idag, Vi har parkering der to biler står ved siden av hverandre, og siden mannen var syk sto den på plassen. Dvs...den er hakket ennå mer innemåkt nå..[8D]

Men ville være litt kjapp, så får ta å angre en annen dag[;)]

Kjempeflink du![:D]

flinkis!

fåt kjent på snømåkinga jeg også de sistedagene med låsning i ryggen på K..

Back
Topp