Skryt av partneren

Idalill

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julibarna 2019
Synes at partnerne våre fortjener litt skryt de også!

Min er helt fantastisk om dagen, nå som jeg er i så dårlig form. I dag vasket han vinduene, og på torsdag skal han vaske hele leiligheten. Alt på eget initiativ! ❤️:)

Jeg også vil skryte litt:) han vasker og rydder, lager middag, snekrer og pusser opp. Uten å klage ett sekund. Han masserer leggene mine når jeg skal legge meg, grunnet urolige ben. Han ringer meg på dagtid for å høre om alt er ok:) er så uendelig takknemlig og glad for å ha han <3

Jeg også vil skryte litt:) han vasker og rydder, lager middag, snekrer og pusser opp. Uten å klage ett sekund. Han masserer leggene mine når jeg skal legge meg, grunnet urolige ben. Han ringer meg på dagtid for å høre om alt er ok:) er så uendelig takknemlig og glad for å ha han <3
Så herlig :) Fantastisk å ha de i disse tider, spesielt når de tar sånn ansvar ❤️

Må skryte av min jeg også. Støvsuger og vasker gulv og vasker klær ofte og bringer i bhg og tar hovedrollen på handling og slikt. Og for at han innimellom klarer å lese hva som egentlig ligger bak hormoner som løper litt uttafor vante stier :-P

Han passer på meg. Lager mat og ordner i huset samtidig som han hjelper min mamma med å flytte. Han er veldig flink ❤

Jeg er så glad for at jeg venter barn med akkurat HAN!❤️
Han rydder, vasker, lager middag, smører meg etter dusjen fordi jeg har blitt så tørr i huden bla, men viktigst av alt: han får meg til å føle meg fantastisk fordi han stadig må bortom å ta på meg eller kysser meg til jeg mister pusten! *inlove in the love of my life❤️ haha klissklass!

Kjæresten min er fantastisk. Han lar meg sove og slappe av. Støvsuger, lager mat, kommer noen ganger med mat på senga til meg, vasker klær, og sier han skjønner at jeg må være hjemme om jeg kaster opp mye. Er glad han forstår, og ikke er typen som sier at du må ta deg sammen. Det hadde jeg ikke taklet. Og i tillegg er han en fantastisk pappa for sine to jenter. Skulle noen ganger ønske jeg klarte å hjelpe mer til.

Synes at partnerne våre fortjener litt skryt de også!

Min er helt fantastisk om dagen, nå som jeg er i så dårlig form. I dag vasket han vinduene, og på torsdag skal han vaske hele leiligheten. Alt på eget initiativ! ❤️:)
Min også :) Stressa pga ny bil, ordner i huset og tar frøkna med seg ut om jeg er crappy.. Vasker og ordner :)

Min kjære er også fantastisk ❤️ han hente i bhg selv om jeg er hjemme og han har ikke klaget en gang på at jeg hviler mye eller ikke gjør like mye her hjemme.

Hadde ikke klart meg disse ukene uten kjæresten. Han har gjort alt i huset i flere uker nå. Henter mat og drikke til meg om kvalmen blir for ille. Imorgen skal han og svigers vaske hele leiligheten da vi skal ha megler her på torsdag. Veldig godt å få hjelp når jeg sliter :)

Min mann trenger også all skryt og ros han kan få. Han går på søvnkurs Pga sovnproblemer og får nå sove minimalt så han går ødelagt trøtt uke ut og uke inn men fortsatt så tar han all husarbeidet, all handlinga, matlaginga, tur med hundene og pleier meg som er så og si sengeliggende for 10 uke på rad.
Jeg har alltid vist han er den perfekte mann men nå beviser han det nok engang!
Jeg er så heldig som har han og vår baby vill være verdens heldigste som får verdens beste pappa <3

Mannen min er helt suveren!

Tar seg av både meg og sønnen vår, lager middag, rydder, vasker klær, går tur med hundene og mye mer.

Selvom han både er fulltidsstudent og i jobb.

<3

Back
Topp