Skryt av Barnas Hus :D

TGIF

Forelsket i forumet
En har det jo med å klage dersom det skulle være noe, så da tenkte jeg å skryte litt og så når d er noe som er bra
Driver å selger den gamle vogna vår, og fant plutselig ut at ventilen på ene hjulet var gåen. Så skulle hen å ordne med det på lørdag på Barnas Hus Kristiansand.
Mannen her i hus skulle hen å levere inn en snøfres som ikke helt har fungert, så mao visste jeg at vi kom til å være sent ute (han er født en 20-30min forsinka). Så etter mye om og men durer vi nå hen og klokka er 3 på 16.00 når vi ankommer, de stenger egentlig 16.00, men snek meg inn og tenkte vertfall jeg kunne spørre hva jeg event kunne gjøre. Og jammen fikset de ikke ny slange og ny ventil, riktignok fikk jeg d med meg i neven og måtte få den på plass selv, men de ytet god service og jeg var i butikken til 16.20 uten en eneste sur mine Det var ett par andre der og, og de fikk god kundebehandling helt til de var ute av døren med varene.

emoticon  BarnasHus Kristiansand!!

emoticon

Jeg er også veldig fornøyd med Barnas Hus, syns bare de er så få ansatte i den STORE butikken... Men når man først finner noen å snakke med er de kjempeflinke og gir god service.

Ja, skal være enid med deg der, men d er sjelden jeg har måttet vente lenge på hjelp selvom de er få, og når en får hjelp er de jammen flinke og,og de har peiling på det de driver med :)

Men syns vertfall det var supergod service på en lørdag å holde oppe i 20min ekstra, være like blide som alltid, og ta imot meg med å ordne opp enda jeg kom da de egentlig stengte, så da måtte jeg skryte litt

Det er viktig å skryte når de fortjener det!! :-)

Back
Topp