Skrulla86 sine skriblerier :-D

  • Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet
Jaaaa, nå er du kommet til 38 uker

Satser på at jordmortimen din idag blir bra, og at du får komme til samtale!! Nå får det være nok altså, greit du er flink å ruge, men nå vil vi ha skrullebaby[:)][:)]

Kos deg i sola, for jeg håper og tror den skinner på deg idag[:D]
 
ORIGINAL: Julia09

Jaaaa, nå er du kommet til 38 uker

Satser på at jordmortimen din idag blir bra, og at du får komme til samtale!! Nå får det være nok altså, greit du er flink å ruge, men nå vil vi ha skrullebaby[:)][:)]

Kos deg i sola, for jeg håper og tror den skinner på deg idag[:D]


ORIGINAL: langlifrøken

hipp hurra for 38 uker i dag!!!! er det ikke deilig å ha nådd målet sitt??

håper jordmortimen din går bra, og at du får samtale om igangsetting..
kan ikke være greit å gå rundt med så mye vondter som du har hatt dette svangerskapet..
Lykke til snuppa


Søtingene mine:-D Dere er herlige!
Ja, nå vil jeg ha henne ut heldigvis er det ikke lenge til hun kommer uansett da:) Nå skal jeg bare KOSE meg i helga og prøve å ikke tenke såååå mye på fødsel[;)]
Ha en nydelig helg snupper!
 
Da er jeg 38+2 og var hos jm igår.
Lite hadde skjedd desverre. Åpningen var fortsatt 2-3 cm, livmorhalsen nå nesten avflatet(1 cm sist gang), hodet litt lengre ned.......men tappen enda litt mer bakovervendt(noe som nesten blir motsatt modning[8D]). Hun strippa meg, men syns ikke hun tok så mye i.
Deretter fikk jeg modningsakupunktur, lå vel i rundt 20 min med nålene. Nålene var AUAUAUAUAUAU! De likte jeg ikke[:'(]
Jeg fikk iallefall vite at jeg sannsynligvis blir tatt vannet på på mandag, spørs hvilke andre tilfeller de har den dagen. Ellers får jeg time til igangsetting, for er visst bestemt at jeg skal bli satt igang[:D] Så var positivt det da! Har avtalt med svigermor at hun kjører meg til sykehuset den dagen, så blir spennende!

Etter timen igår hadde jeg MAAAASSSE korsryggsmerter som gikk over i de kraftigste modningsriene jeg har hatt til nå. Var skikkelige tak i korsrygg og mage og jeg begynte etterhvert å tro at fødselen var igang. Men de begynte uregelmessige og ble deretter mindre regelmessige, så ble rimelig skuffa. Så mye vondt for ingenting liksom:(
Idag tidlig hadde det kommet en dle mer tykt slik i trusa, sånn mørkegult/lysebrunt. Fikk litt forhåpninger, men har kun kommet vanlig gult slim i etterkant. Har en del kynnere nå, og litt mageknip, men er nok bare fordi jeg må på do[8D] Er så mye forstoppa nå, og det vil ikke ut, så skal kjøpe miniklyx på apoteket idag, kanskje det kan få igang ting?
Idag har jeg stimulert brystvortene 2 ganger + støvsugd nede og oppe(AUAUAUAUAU) for å få igang noe, men neida[8D] Vil helst at ting skal sete igang av seg selv...mye mer spenende det:) Men har veeeldig lite tro på at noe skjer i helgen...hehe

Tror jenta trives litt for godt i magen[;)]
 
Nå begynner det å krible litt i kroppen pga morgendagen!


Skal jo til legen imorgen(pga igangsetting), og iføle jordmor er det stor sjanse for at hun da tar vannet mitt og jeg legges inn på føden! Skal være der kl 09 imorgen.
Hvis hun ikke har mulighet til å ta vannet imorgen(hvis feks det er fullt på føden eller noe) skal jeg få time til en fast dato de skal ta vannet mitt, og det skal visst da være veldig snart(ila uka etter hva jeg har skjønt).

Er veeeeldig spent! Mest pga jeg med min flaks ikke blir tatt vannet på alikevel og blir super skuffa.....er nemlig ufattelig klar til å få snuppa ut! Kommer til å begynne å grine hvis de ikke har tid imorgen, selv om jeg VET at det ikke er noe krise å vente noen dager til.
Kommer iallefall til å be hun om å strippe meg kraftig hvis hun ikke kan ta vannet mitt imorgen, for legene er mye flinkere til det og det fører oftere til fødsel når det er de som gjør det.

Jaja......måtte bare få ut litt tanker mens jeg sitter her å ser på klokka tikke. Vet jeg burde nyte den sannsynligvis siste dagen min som ettbarns mor og kose masse med snuppa. Men har så vondt i dag og er rastløs i hele kroppen, så vil bare at tiden skal gå FORT frem til kl 09 imorgen!!
 
IDAG ER DU BLITT TOBARNSMAMMA
Gratulerer så himla mye!! Hun er nydelig!![:D]
Ser dårlig ut til at vi får baby på samme dag denne gangen også, meeeeeen jeg kommer snart[;)]
 
 
 
Gratulerer så mye med den vesle jenta skrulla, håper dere koser dere[:D][:D][:D]
Gleder meg til å høre om fødselen, og ikke minst få se lille tulla[:D]
 
 
Alva er 4 uker idag og endelig begynner hverdagen å bli mer normal! Amminga funka ikke så er helt over på flaske, veldig trist men på noen måter helt OK også...
Hun kaver en del om natta, men er iallefall ikke våken og har gode rutiner sånnsett. Hvis vi får vekk gulping og magevondt tror jeg nettene blir fantastiske!
Hun spiser 100-120 ml mme 6-7 ganger i døgnet nå, likt om natta som om dagen. Håper hun om ikke altfor lenge kan sove mer enn 2-2,5 time om natta i strekk, selv om jeg er veldig fornøyd med at hun i det hele tatt sover om natta da:)
 
VEKT OG LENGDE:

Fødsel    3310 gram, 50 cm og 34 ho
2 dager   3080 gram
6 dager   3210 gram
9 dager   3320 gram
4 uker     4490 gram
7 uker                                  (tipper 5420 gram)
 
Back
Topp