Skrukketroll

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Noen her som ahr problemer med det??[8|] vordan løser dere det? Vi har fått en hel hær i huset og jeg liker det ikke![:'(] Kravler over alt..[:o][:'(][X(]

Bare i ansiktet mitt.....

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_xYZdndGX9So/TH4qBXF7jFI/AAAAAAAAAAw/qqPNzjZwAfE/s1600/Skrukketroll_Thumb.jpg&imgrefurl=http://bloggmegirompaa.blogspot.com/2010/08/kaffidyr.html&h=350&w=500&sz=19&tbnid=EbGm9SfgPD6tmM:&tbnh=91&tbnw=130&prev=/search%3Fq%3Dskrukketroll%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=skrukketroll&hl=no&usg=__wCnuapUsHZVGzpA0JCLoSPBhoLo=&sa=X&ei=WdmaTfioNY6hOvjZmbcH&ved=0CC4Q9QEwAg En sånn en ii ansiktet?[:o]

Ehm....at jeg minner om et skrukketroll i ansiktet vel..... [8|]

Æææææææssssssjjjjjj[:'(]

Ja vi sliter med å ha vinduet oppe på soverommet uten at vi blir innvadert[:'(]

ORIGINAL: Chinchilla

Bare i ansiktet mitt.....

Gjemt de henne?

Men til Pingu: hør på Felleskjøpet om de har noe du kan bruke. Mulig at Permetrin Ekstra tar de

Jupp.. De kryper inn i stua for å dø..[:'(] Må støvsuge OFTE for at yngste ikke skal spise dem..[8D]

Hos oss er det pga litt fukt i kjelleren, og gliper melom gulv og lister så de kommer seg inn.. *haaat*

vi bor i kjeller og er mye plaget
Jeg har på alle rom  et vindu som er dekket med myggnetting så de ikke kommer seg inn vinduene som jeg bruker til å lufte. Nå er jo det så kaldt at dørene ikke står åpne. Men bruker å pensle eddik  på dørstokkene da holde de seg unna. SÅ  tar jeg annen hver dag å  heller en liiiten del med klorin ned i slukene på vaskene og dusjen. For det er der de kommer fra..dytter tråden med dette og håper andre har flere tips.Vi sliter også  med de helvetes tusenbeina .spyyyyr bare tanken.Vil også bare minne folk på at nå legger edderkoppen egg  så åpne alle vindu å se inn med vinduskarme å ta frem lighter med langt skaft og burn em all. så slipper dere å få hele familien inn til sommern[:D]

ORIGINAL: målebånd

vi bor i kjeller og er mye plaget
Jeg har på alle rom  et vindu som er dekket med myggnetting så de ikke kommer seg inn vinduene som jeg bruker til å lufte. Nå er jo det så kaldt at dørene ikke står åpne. Men bruker å pensle eddik  på dørstokkene da holde de seg unna. SÅ  tar jeg annen hver dag å  heller en liiiten del med klorin ned i slukene på vaskene og dusjen. For det er der de kommer fra..dytter tråden med dette og håper andre har flere tips.Vi sliter også  med de helvetes tusenbeina .spyyyyr bare tanken.Vil også bare minne folk på at nå legger edderkoppen egg  så åpne alle vindu å se inn med vinduskarme å ta frem lighter med langt skaft og burn em all. så slipper dere å få hele familien inn til sommern[:D]

Tuuusen takk for rådet![:D][:D][:D] Er drepende redd edderkopp så da skal jeg jaggu meg ta de nå mens de er i dvale [:)]

Dytter litt på denne..
Vi sliter også med dette hos oss. Særlig på et av rommene må jeg stadig plukke vekk disse ekle krypa...Lurer på om de kommer opp via en glipe mellom parketten og dørstokken...Hvis det er mulig da?
Lurer fælt på hva som skal til for å slippe dette!

For to år siden hadde vi mange av skrukketrolla rundt om og de trives inntil husvegger og under steiner.
Der det er mørkt og fuktig.

Ble mat til andre dyra våres[:)]

Får vel sprøyta noe for det også.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,og jeg blir gal av de ekle dyra.. kan vel si at vi har 2 forskjellige husdyr,disse ekle her å 2 katter[:'(]

må nok følge med her for å se hva vi kan gjøre.. hjelper ikke å støvsuge heller føler jeg,da må jeg bare stå med støvsugeren hele veien.. og kattene tar noen av dem,men de dreper dem bare å lar dem ligge.. ÆSJ![:'(]

Har tusen millioner sånne ute, men har til nå ikke fått noen inn...
Mulig det blir første gang i år da, ettersom disse tydeligvis har gjort et inntog hos alle andre..

Jeg skal spraye alle karmer og døråpning, kline silikon og akryl inn i alle åpninger over alt i håp om at de døøøøøøøør!!!!

Æsjebiller kaller ungene de..

Back
Topp