Skrubbsulten

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Flere som er skrubbsultne hele døgnet her? Jeg pleier ikke være storspiser men når jeg nå blir sulten etter en stor porsjon middag og våkner av sult på natta så blir jeg sprø!

Er allerede overvektig så vil helst ikke gå opp så mye denne gangen :eek:

Hva spiser dere for å roe ned sultfølelsen? Spist masse frukt her men blir sulten med en gang igjen o_Oo_O

Er skrubbsulten døgnet rundt, kvalm døgnet rundt og har null matlyst. Veldig dårlig kombo:hilarious:

Er skrubbsulten døgnet rundt, kvalm døgnet rundt og har null matlyst. Veldig dårlig kombo:hilarious:
Signerer den! Kvalmen er sånn "sultenkvalm", og ingenting kan døyve den. Bare når jeg sover jeg ikke merker det. Sover heldigvis godt og sammenhengende.
Matlysten er ikke eksisterende samtidig som man er sulten. Må bare spise det som jeg får lyst på der og da. Noe som passer dårlig i disse tider, da vi prøver å gå på butikken så lite som mulig...

Frukt blir jeg ikke mett av, med unntak av banan. Jeg er også stort sett alltid sulten. Prøv egg som pålegg på skiver, eller lag en omelett el.l. Det synes jeg kan mette noe lenger. Eller cottage cheese.

Signerer den! Kvalmen er sånn "sultenkvalm", og ingenting kan døyve den. Bare når jeg sover jeg ikke merker det. Sover heldigvis godt og sammenhengende.
Matlysten er ikke eksisterende samtidig som man er sulten. Må bare spise det som jeg får lyst på der og da. Noe som passer dårlig i disse tider, da vi prøver å gå på butikken så lite som mulig...
Akkurat slik jeg har det også! Elsker å sove for tiden, det er eneste tida jeg slipper å kjenne på kvalmen. Og det med matlysten, jeg må også spise det jeg får lyst på der og da. Alle sier "du må jo bare spise ett eller annet så du får i deg noe", men dersom jeg spiser noe jeg ikke har lyst på så kommer det rett opp igjen:hungover: Veldig frustrerende dette her!

Jeg har vært intenst sulten de siste ukene og blir veldig kvalm om jeg venter for lenge med å spise. Men det er heldigvis litt bedre nå, eller kanskje jeg bare er flinkere til å spise regelmessig :rolleyes: Jeg prøver å spise frukt og knasker på grønnsaker, det hjelper litt.

Sulten og kval hele tiden.. har det best nå jeg sover og må ta en hvil på dagtid til og med håper det går over.. gjorde det ved rundt 3 mnd sist, så håper det nå og.. kjøpt inn kiwi i dag, det skal visst være bra for magen

Konstant kvalm! Og prøver konstant å finne noe å stoppe kvalmen med.. ender bare opp med å legge på meg:woot::wideyed:

Jeg skjærer opp gulrøtter, blomkål og agurk og blander dipp ved å bruke q-meieriene sin drømmelett rømme :) Veldig grei hverdagssnacks om jeg er sulten mellom måltider.

Konstant kvalm, og sulten! Aner ikke hva jeg skal spise:depressed: Alle tips til hva man kan spise som minsker kvalmen kommer godt med:smug:

Back
Topp