Skrotnisser

Grønnkommode

Betatt av forumet
Er det noen som vet om noen "skrotnisser" på østlandet som har mye rart som de selger om man spør?
Da tenker jeg på noe á la bruktmarked/søppeldynge/garasjesalg-opplegg.

Evt om noen vet om noen loppemarked/bruktmarked i nærmeste fremtid?

Nå vet ikke jeg hvor du hører til, men du har en som er ute i skjeberg i sarpsborg. Han er en ekte skrotnisse:) Men har så mange fantastiske "skatter". Jeg elsker å dra ditt:)

Hmm... Det blir vel 2 - 2,5time unna meg det.
Det hadde jo gått ann om jeg gjorde en dag ut av det :P

Jeg bor en time nord for oslo. Så alt i nærheten av oslo og nordover er gull. Synes det er så spennende med f.eks småbruk som er overfylt av det folk synes er søppel ;)
Er så spennende å gå og titte. 

Grønnkommode skrev:
Hmm... Det blir vel 2 - 2,5time unna meg det.
Det hadde jo gått ann om jeg gjorde en dag ut av det :P

Jeg bor en time nord for oslo. Så alt i nærheten av oslo og nordover er gull. Synes det er så spennende med f.eks småbruk som er overfylt av det folk synes er søppel ;)
Er så spennende å gå og titte. 

Jeg å elsker det. Og til min samboers store frustrasjon drar jeg med meg noe hjem:p Men bor du nord for Oslo så er det jo masse tror jeg. Jeg mener jeg kom over noen som reklamerte for dette på årnes blandt annet, på dal har jeg også hørt om noen. Men det er en stund siden nå da:) Du får bare lete litt på nett og følge med:)

Ja, er mulig det er en del her oppe, jeg vet bare ikke hvor de er :P

Hva skal jeg søke etter? "Skrotnisser"? Haha

Grønnkommode skrev:
Ja, er mulig det er en del her oppe, jeg vet bare ikke hvor de er :P

Hva skal jeg søke etter? "Skrotnisser"? Haha

Bruktmarked, loppis osv:) Sjekk ut finn.no vi har kommet borti mange slike når vi har tittet der inne:) Lykke til på jakten;)

Back
Topp