Skriver jeg dagbok nå?

BilleyBob

Andre møte med forumet
Hei hei:) jeg er ei dame på 34 år og prøver nå å bli gravid:) med kjæresten selvfølgelig. Vi prøvde nå på første eggløsning og venter egentlig mensen i morgen men d ser ut som tanta kom i dag. Fikk litt blødning i dag og litt mensensmerter. Ganske skuffet selv om d er første prøve, men det er vell vanlig kanskje?!? Har lest litt rundt her inne og jeg synes dere er super tålmodige (noe jeg må lære meg) :) rart hvordan man kjenner «symptomer» når man prøver. Har følt meg gravid i noen dager nå egentlig.... å ble en super skuff i dag :( bedre lykke neste gang. Krysser fingrer for dere og meg:)

Skjønner det med å helst være gravid no og bli utolmodig, men det er veldig normalt at det går noen forsøk før det klaffer :happy:

Men masse lykke til i neste pp også får man krysse det som krysses kan (- beina så klart) at det klaffer neste gang :joyful:

Skjønner det med å helst være gravid no og bli utolmodig, men det er veldig normalt at det går noen forsøk før det klaffer :happy:

Men masse lykke til i neste pp også får man krysse det som krysses kan (- beina så klart) at det klaffer neste gang :joyful:

Tusen takk.
Kjøpt eggløsningstester nå så nå blir d testing fremover

Velkommen inn hit! Ofte trengs det mer enn 1 pp for at det klaffer, så ikke mist håpet! Blir spennende å følge med her videre. Lykke til :)

Velkommen inn hit! Ofte trengs det mer enn 1 pp for at det klaffer, så ikke mist håpet! Blir spennende å følge med her videre. Lykke til :)

Åååh ja sant. Har en sønn fra før som nå er 15 år og d et noen år siden for å si d Sån.... så begynner man å tenke om d er alderen som stopper eller hva d er. Men som du sier.... d er kun den første pp.... så får bare håpe

Lirer på en ting.... er dette en dagbok jeg skriver inne på nå? Eller er e kun en tråd. Var egentlig ikke meningen å skrive dagbok

Lirer på en ting.... er dette en dagbok jeg skriver inne på nå? Eller er e kun en tråd. Var egentlig ikke meningen å skrive dagbok

Du har opprettet en tråd inne på dagbøker, så ja du skriver dagbok;)

Hei igjen:) da har tante rød dratt for denne mnd. Når bør jeg begynne med eggløsningstester, kjøpte en ti pakk digital tester fra clearblue. Der står d at jeg skal begynne allerede nå el i morgen? Er ikke d litt tidlig?

Da har jeg prøvd meg på eggløsningstest og fikk positiv i går og i dag:) vi hadde sex søndag, mandag og i dag! Håpe håpe på denne mnd. Burde jeg teste igjen i morgen tidlig tro?

Back
Topp