skriver for å se?

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
svarer for meg selv:

er ikke alltid jeg ser hva noen har skrevet før jeg har kommentert selv.
så da skriver jeg * skriver for å se svar*

d er mange som ikke kan lese innleggene til andre.. man må skrive ett innlegg for å se de som skreiv før seg selv. derfor er d mange som skriver d siden de ikke vet hva de skal svare på.

Det er ikke alltid man får se svar eller innlegg. Så hvis man skriver noe selv og poster, så får man plutselig se svar eller innlegg. 

Bæbæ lille lam skrev:
Det er ikke alltid man får se svar eller innlegg. Så hvis man skriver noe selv og poster, så får man plutselig se svar eller innlegg. 

jepp!

ser nesten aldri hva andre svarer jeg..

Er som de andre skriver, er ikke alltid at man får sett innleggene andre skriver i tråder en selv starter.. Så da må man faktisk skrive et eget innlegg i samme tråden for å se hva andre har svart =/

Lillesnille skrev:

Da må du svare med ett nytt innlegg. Skriv bare at du vil se innlegg eller en punktum eller noe, så får du som regel sett.Det er vel bare barnesykdommene til bv som henger i.

*Prinsessa skrev:
Lillesnille skrev:

Da må du svare med ett nytt innlegg. Skriv bare at du vil se innlegg eller en punktum eller noe, så får du som regel sett.Det er vel bare barnesykdommene til bv som henger i.

hehe, ja, jeg vet.. gidda bare ikke skrive hele setningen:p     som burde vært " jeg ser heller aldri svar , så jeg må skrive et innlegg for å se".. emoticon

Det er sinnsykt irriterende når det skjer*gåååd*

er ddet virkelig mulig..herregud...
ikke merket... men sikkert vært skrevet en del jeg ikke har sett da,haha

som nå, må skrive for å se svaret ditt nikki...GAAAAAAD

Back
Topp