Skriver du graviddagbok?

Hyldeblomst

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Noen som skriver dagbok her? Jeg gjorde det gjennom hele svangerskapet med nummer 1. Hadde boka fra Organized «Min graviditet» og den er så fin! Nå har jeg kjøpt en til nestemann også. Hvis du har flere svangerskap bak deg, hva har du sett i dagboken/notatene som er likt eller ulikt med dette svangerskapet? :bookworm: :Heartpink

Jeg har vurdert lenge å starte med ei slik, og har en helt tom og fin jounal til formålet, jeg bare kommer ikke igang :smiley-ashamed004 :laughing002 kanskje litt lettere med en som er litt ordentlig organisert, ikke helt blank, jeg er så ubesluttsom av meg! Så koselig å lese litt av din :Heartred:Heartred

Jeg har vurdert lenge å starte med ei slik, og har en helt tom og fin jounal til formålet, jeg bare kommer ikke igang :smiley-ashamed004 :laughing002 kanskje litt lettere med en som er litt ordentlig organisert, ikke helt blank, jeg er så ubesluttsom av meg! Så koselig å lese litt av din :Heartred:Heartred
Du kan starte i dag! Jeg gjordet det til et rituale hver fredag kveld før jeg la meg :Heartred

Back
Topp