Skriver du dagbok i svangerskapet?

Har forsøkt å fylle ut noen høydepunkter i den fine BV boken :) 1. spark etc.

Nei, gjør ikke det.

Har skrevet litt på forumet

Jeg skriver i en vanlig notatbok. Skriver som regel etter kontroller og om utstyr, innkjøp og forberedelser :)

Starta på det, brukte OneNote på Ipad'en. I førstemann skrev jeg om symptomer og slikt hver dag, så ble det innimellom, og de siste månedene har jeg igrunn ikke notert noen ting. Sikkert dumt, for det kan jo hende det hadde vært greit å ha hvis jeg blir gravid en gang til sånn for å se når ting har skjedd dette svangerskapet.

Ja,skriver hver uke i "min svangerskapsdagbok" som jeg kjøpte på nettet:)
Så fyller nå inn der jeg kan,, ganske masse man kan planlegge osv i denne,,og lister ,avtaler ,bilder osv :)

Har "min svangerskapsdagbok" som jeg fyller inn i hver uke :) Gøy å se tilbake på.

Jeg starta med det, men så klikka dataen min og så fikk jeg fikset den og så har jeg ikke skrevet noe siden .. dette var rundt uke 20 eller noe tror jeg.. husker egentlig ikke. Men angrer nå på at jeg ikke har skrevet en fullverdig dagbok :/ Hadde vært veldig kjekt å ha til neste graviditet tenker jeg - for jeg glemmer helt vilt mye for tiden! :/ så angrer nå..

Starta med det og følte meg såå flink de første ukene, men så skled det skikkelig ut og det hele ble glemt :P

Back
Topp