Skriver dere handleliste?

Jepp.

Vi lager middagsliste og handleliste utifra den hver lørdag.

Følger lista, og sjelden det kjøpes noe annet med mindre det er tilbud på noe vi bruker mye av
 
Ja [emoji4] handler nesten alltid mer enn det som står på lista da
 
Skriver handleliste og handler en gang i uken og fungerer bra for oss. Hender vi handler noe utenom listen om det er tilbud osv. :)
 
Skriver handleliste fortløpende, og ellers hver søndag :) Er ikke alltid vi er like flinke, men stort sett går det ganske bra. Er ikke så nøye på om vi handler mer enn det som står på listen, men da må det være billig/sunt/noe vi glemte å ta med på listen. Snop handler vi bare rett før helgen:p
 
Elsker å skrive handleliste. Skriver for hånd. Pleier å skrive, og så handler samboer. Han handler det som står på listen mens jeg kan tenke at jeg skal bare ha et par ting, og ender opp med to fulle poser til slutt.

På handlelisten kategoriserer jeg varene og prøver å se for meg sånn ca hvor varene er i butikken, så han kan følge butikkens rute :p
 
Ja vi handler kun en gang i uken. Så da er det fint å ha en liste å gå etter. Vi henger handleliste på kjøleskapet, så kan vi skrive på ting etter hvert som vi kommer på hva vi trenger :happy:
 
Ja, må det ...ellers kommer jeg hjem og har glemt halve kjøkkenet :p
 
Bare når vi reiser avgårde og storhandler,da følger vi den stort sett. Hender vi sløyfer litt.
Men all den hverdagshandlingen,omg...ingen liste der, bare drar med meg det jeg har lyst på.må bli flinkere til å bruke matbutikken helst bare en gang i uka. Får prøve det i 2019
 
Back
Topp