Skriver dere handleliste?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Skriver dere handleliste?

Klarer dere å følge den?
 
Last edited by a moderator:
Jepp.

Den følges. Putter ikke oppi noe annet enn det som står med mindre det er gode tilbud i butikken
 
Gjør det. Men kommer gjerne litt ekstra oppi av og til.
 
Ja, men gravidhjernen glemmer notorisk igjen lappene hjemme [emoji85][emoji23]
 
Ja jeg følger den, og legger til litt ekstra mens jeg er i butikken :hilarious:
 
Ja, skriver bestandig liste, men kommer så og si alltid oppi noe ekstra også. ☺️
 
Ja, ellers kommer jeg hjem uten det viktigste [emoji85] men havner ofte litt mer oppi enn det som står. Prøver å holde oss til handlelisten da.
 
Handler på kolonial.no 1 gang i uka, så ja. Gjør vel det[emoji23]
 
Normalt sett nei, kanskje akkurat over det som skal handles inn til middagene hver uke. Resten har vi kontroll på, så da går det automatisk uten liste. Kjøper sjeldent mer enn det vi skal ha. :)
 
Bruker Wunderlist-appen, da deler vi handlelister (og andre lister, veldig greit) og så oppdaterer vi begge to når vi handler eller kommer på noe vi trenger. Havner ofte litt ekstra i vogna, men vi har blitt flinkere etter at vi begynte med den. Ingen av oss husker noe som helst uten liste så da kommer vi gjerne hjem med typ en ananas, blomster og tre pakker knekkebrød.
 
Vi skriver handlelapp, og handler kun en gang hver tredje uke til en gang i måneden.
Merkes godt på økonomien.
 
Alltid! Prøver å ukeshandle/max to ganger i uka og ikke tale om at jeg klarer å huske såpass mye i ammetåka!
 
Ja og følger den til punkt og prikke
 
Ja og ja :)
 
Back
Topp