Skriver alle fødebrev?

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Har ikke gjort det jeg, men vurderer å skrive ned noen punkter på hva jeg kunne tenke meg. Sen avnavling etc...

Skriver alle det?

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg skriver ikke og har ikke tenkt å skrive heller. :)

Termin 16 Juli

Eg skrive ingenting :)

Vente ei tulle 20 juli <3

Eg gjorde ikkje det

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Eg gjør ikke det, sist hadde eg bare en gul postit lapp hvor det stod at eg ikke ville miste blod og revne fra a til å og at jeg ikke ville føde i "vanlig" føde stilling pga bekkenet...
Det funket bra

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Har ingen planer om det.. Planen er å bare ta det som det kommer, har jo ingen erfaring med fødsel fra før :)

Skriver brev fordi jeg har to treumatiske fødsler bak meg. Så slipper jeg og forklare så mye..

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Jeg skriver ikke.

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Jeg har bare kladda ned noen ord;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Skriver ikke.. Tenker å ta det som det kommer, vet jo ikke hvordan jeg vil ha det når jeg er midt oppi det ;)

Jeg har ikke skrevet noe fødebrev. Jeg har ikke noe spesielt på hjertet, og tar det heller som det kommer.

Jeg vet jo ikke hva jeg går til, så da lar jeg være. De få tingene jeg har tenkt på skal jeg klare å få mannen til å huske også ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg skrev ikke sist, men jordmor anbefalte meg å skrive denne gang på grunn av store revninger osv fra forrige fødsel. Skrev litt info om forrige fødsel og noen punkter om hvordan jeg ønsker ting på denne fødselen (epidural så fort som mulig f.eks, den rakk ikke virke sist). Skrev også 2-3 punkter om jeg skulle ende opp med ks, så det er de punktende som blir gjeldende nå.

Jeg tar det bare som det kommer, men kommer til å nevne fort at ønsker badekar som smertelindring og lystgass, og ellers kan jeg klare meg selv fram til han kommer ut. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Jeg har skrevet et brev om hva jeg ønsker av smertelindring, og litt sånn diverse bare...

Skriver ikke - har ikke gjort det de to andre gangene heller, ikke hatt behov for det/lyst til det. Har ikke inntrykk av at det er så vanlig rundtom her...

Jordmor har skrevet på helsekortet mitt at jeg ønsker å føde i basseng.

Back
Topp