Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eg gjør ikke det, sist hadde eg bare en gul postit lapp hvor det stod at eg ikke ville miste blod og revne fra a til å og at jeg ikke ville føde i "vanlig" føde stilling pga bekkenet...
Det funket bra
Jeg skrev ikke sist, men jordmor anbefalte meg å skrive denne gang på grunn av store revninger osv fra forrige fødsel. Skrev litt info om forrige fødsel og noen punkter om hvordan jeg ønsker ting på denne fødselen (epidural så fort som mulig f.eks, den rakk ikke virke sist). Skrev også 2-3 punkter om jeg skulle ende opp med ks, så det er de punktende som blir gjeldende nå.
Jeg tar det bare som det kommer, men kommer til å nevne fort at ønsker badekar som smertelindring og lystgass, og ellers kan jeg klare meg selv fram til han kommer ut.
Skriver ikke - har ikke gjort det de to andre gangene heller, ikke hatt behov for det/lyst til det. Har ikke inntrykk av at det er så vanlig rundtom her...