Skriveprogram på Mac? Og Word spm.

[Hildemor]

Elsker forumet
Hvilket skriveprogram bruker Mac? Går det an å ha word på mac? og om du har skrevet en oppgave i word, og tar minnepinnen i macen,må du konvertere filen da? redd for at det skal bli sånne kruseduller og merkelige tegn[&:] Alltid hatt word på dataen hjemme,men denne mini pcen min hadde ikke det, og gidder ikke kjøpe til 1200 kr[&:]

Det går an å installere office, ja. [:)] Du kan også laste ned Open Office, det er gratis.

Jeg har microsoft office 2011 og open office og iWork 09. Men bruker for det meste microsoft office, for da slipper jeg å tenke på å lagre i riktig format. Er ikke akkurat vanskelig å lagre i riktig format, men jeg er så glemsk, så da blir det alltid dobbelt opp av dokumentene.

ORIGINAL: rodstilk

Det går an å installere office, ja. [:)] Du kan også laste ned Open Office, det er gratis.

men om jeg bruker open office,må jeg lagre det på en spesiell måte da? når jeg igjen skal bruke word, og så open office igjen f.eks?

ORIGINAL: *LL*

Jeg har word, ingen problem.
Bare pass på å lagre dokumentene doc og ikke docx, så funker det fint på windows-maskiner.

Ok, jeg skriver bare det selv når jeg lagrer da? Har bare brukt word før, så er helt grønn [&:]

ORIGINAL: LadyGodiva

Jeg har microsoft office 2011 og open office og iWork 09. Men bruker for det meste microsoft office, for da slipper jeg å tenke på å lagre i riktig format. Er ikke akkurat vanskelig å lagre i riktig format, men jeg er så glemsk, så da blir det alltid dobbelt opp av dokumentene.

Office på macen da? Og da slipper du å gjøre noe ekstra når du lagrer verken på macen eller annen pc?

ORIGINAL: [Hildemor]

ORIGINAL: LadyGodiva

Office på macen da? Og da slipper du å gjøre noe ekstra når du lagrer verken på macen eller annen pc?

Jepp, og jepp.

Back
Topp