Skrivefeil eller misforståelser

Sny

Flørter med forumet
Jeg fikk tatt en utvendig UL av magen min 8 mars. Dette var på røngten avdelingen, de har ikke innvendig ul på røngten avd. Da måtte jeg på gyn.
Har hatt en dårlig skulder lenge, og siden jeg skulle til kontroll da uansett, var hun så grei å undersøkte der også.

ok[8|] det var svært så feil skrive feil du skulle ha å da....

du skreiv lixsom august.. å nå bytter du til mars [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

hahaha

*sniker fra Oktober*

Hun skrev jo at hun testet igår, på oktober skrev hun at hun testet negatvit helt fram idag... Hmmm, vanskelig å holde styr på historien gitt[8D]

Trur du da? [8D]
Eg tenkjar,derav tenkjar eg ikje [X(]

Ja, det virker som det er en til [:D]

Er det samme det om ho testa positivt i går eller i dag eller i forrige veka [:@]

ORIGINAL: AnneEmilie

Leger som tar ultralyd av skuldre og lignende har meeeeget sjelden peiling på livmor/svangeskap etc.. de er jo spesialister på hvert sitt felt?
Nehei,nå tuller du fælt [:-][8D]

Leger som tar ultralyd av skuldre og lignende har meeeeget sjelden peiling på livmor/svangeskap etc.. de er jo spesialister på hvert sitt felt?

I fugleland kan alt gå ann!!

Dei som jobbar med ul på røngten er ikkje utdanna til å jobba på gyn avdeling.

ORIGINAL: Hello_Cupcake

I fugleland kan alt gå ann!!
hehe, jessda.. husker en anna gang da det ble tatt innvendig ul hos dyrlegen[8D][:D]

Satt akkurat å tenkte på den episoden der [:D][:D]

ORIGINAL: Sny

Jeg fikk tatt en utvendig UL av magen min 8 mars. Dette var på røngten avdelingen, de har ikke innvendig ul på røngten avd. Da måtte jeg på gyn.
Har hatt en dårlig skulder lenge, og siden jeg skulle til kontroll da uansett, var hun så grei å undersøkte der også.

fikk du sett noe da?[:)]

er det flere "troll" her inne blitt??[8D]

Men, tar man UL av en skulder da?? Trodde man bare tok røntgenbilde jeg.. Jaja, min uvitenhet[;)]

Ja ein kan ta UL av skuldre og, når ein har mistanke om at det er skade på leddbånd og sener og slikt

Back
Topp