Skritt-teller...

FrøkenPanda

Forelsket i forumet
Noen som har en skritt-teller??  Lurer på om det kan motivere meg til å gå mer.. hvis jeg setter meg x antall skritt pr dag i mål...

Noen som har noen erfaringer? Hvor får jeg kjøpt en bra til en grei penge??

eg kjøpte meg ein til ca 250 peng og hadde som mål dei 10 000 store kvar dag. det motiverte meg, heilt til batteria tok slutt og då dabba det av pluss permisjonslutt og mindre tid til å gå..
men det funker som god motivasjon, ihvertfall på meg

ORIGINAL: fru rose

eg kjøpte meg ein til ca 250 peng og hadde som mål dei 10 000 store kvar dag. det motiverte meg, heilt til batteria tok slutt og då dabba det av pluss permisjonslutt og mindre tid til å gå..
men det funker som god motivasjon, ihvertfall på meg

Jeg hadde håpet at det kunne hjelpe meg til å ta trappene istedet for heisen på jobben osv... Jeg liker litt "konkuranse"... må ha noe å måle meg opp mot... så lurer på om jeg må få tak i en sånn...

ja det er ikkje så dumt, eg kjikka på den rett som det var og gjorde litt ekstra, manglet eg hundre før eg sko legga meg så var det noen runder rundt i huset så var dei i boks [;)]  føler meg litt inspirert til å begynne igjenn nå, med permisjon med nr to nå trenger eg det vist, blir langt fra dei 10 000 store..

hehe... Jeg tror jeg skal jakte på en.. kanskje kjøpe en til gubben... så kan vi konkurere ;)

Back
Topp