skrimmel skrammel

Esmada

Betatt av forumet
går på barnetv nåh....jeg er litt i tvil..... de sang en sang om at å gjøre jenteting var greit selv om du er gutt.gå i miniskjørt og...... hadde gutan mine bynt å gå i miniskjørt hadde jeg blit skeeeeeptisk... Byner å lure på om nrk fortsatt er den beste barnetv kanalen...

Kødder du nå..?

Hehe.. Jeg syntes det er urolig søtt med små gutter i kjoler og skjørt.. Men kanskje ikke de gutta som er litt større...? [8D]

jeg kødder ikke.Det er ikke det at der ikke er ting som jenter gjør som gutter kan gjøre og.Men sminke og skjørt er vel for oss jenter.Ærligtalt så syns jeg at når gutta på vår alder bruker sminke,så er de for femi for meg.Særlig at han skal bruke lengre tid på badet enn meg[:D]

Ja men nå var det jo egentlig bare en sang dette her da...trenger ikke legge så mye i det..
Tror ikke barna bryr seg så veldig om de synger om at gutter også kan bruke hårbøyler..
Og begynne å tvile på kanalens barnetv pga av dette syns jeg bare var teit.....[:)]

ORIGINAL: [Frk.K]

Ja men nå var det jo egentlig bare en sang dette her da...trenger ikke legge så mye i det..
Tror ikke barna bryr seg så veldig om de synger om at gutter også kan bruke hårbøyler..
Og begynne å tvile på kanalens barnetv pga av dette syns jeg bare var teit.....[:)]

jeg tror skrimmel skrammel er nasjonal hjernevasking av små barn,spesielt rettet mot gutter,for å gjøre dem mer sedate,feminine og feige.Staten vil slette alle kjønnsroller og gjøre oss alle kjønnsløse og en gjeng med sauer som stemmer arbeiderpartiet[:D]

okey[:)] Nå får det være nokk tull[:D] Alle sammen,rett i seng nå[:)][:D][:)]

Kommer skrimmel skrammel så skifter vi prog,takler det ikke[:D]

ORIGINAL: [Frk.K]

Enig! Må for øvrig si at programmet er dritkult! Ser det sammen med jenta mi på 16 mnd, digger det begge to [:D]

ORIGINAL: *Plomma*

Jeg synes skrimmel skrammel er det værste søppelet nrk har kommet med.
Men guttungen på 15 mnd ser på så jeg klager ikke så lenge jeg slipper å se på, får rett og slett vondt i hodet av å se på noe så dumt og talentløst.

Back
Topp