Skriking

Trultan

Gift med forumet
Er det noen babyer som ikke kan ligge på gulvet uten de hyler? Og kun vil sove på brystet? Hyler dersom dere legger dem ned. Og må bare gå rundt å busse på de??

Søstra a sambo hadde slike unger forsto jeg. (husker ikke når dem var små). Og sambo var en slik unge til ettår sier svigermor. Ho måtte sitte oppreist hele nettene med sambo på fanget helt til han var ett år. Han skrek hele tiden.

Så sambos familie er helt imponert av snuppa våres, som er så rolig. Ligger masse alene på gulvet, sitter rolig på fang på besøk og sover godt på dagen og sover i strek hele natta.

Jeg er vant med slike unger som snuppa mi i min familie. Og andre. Har ikke hørt noen som har så eksteme vanskelige babyer.. Noen som kun har babyer som bare skriker??

Har vært perioder her de første månedene hvor det har vært litt skriking på kveldene, men det ser ut til å være forbi. Om nettene har han stort sett sovna nokså greit før, men nå hender det plutselig at han våkner og bare er urolig. I det siste har han virket roligere på kveldene når vi lar han være i fred i senga si, så byssing er det slutt på. Det skal sies at vi har en veldig blid og grei gutt, så jeg er imponert over de som har (hatt) kolikkbarn og som holder ut enda mer enn vi synes vi har holdt ut. [:)]

Back
Topp