skriking!!

mammaa89

Elsker forumet
huff... skjønner ikke hva som plager vesla om kveldene innimellom!!![:(]
i kveld har hun skriket ett å spist litt og skreket når jeg legger henne i senga!! skjønner ikke hva som plager henne, illsint når jeg legger henne! roer seg jo på armen min og sovner der... men så tar det ti min så våkner hun begynner på nytt! ikke vil hun ha mat, ikke har vondt i gommene, og ikke er hun noe i humør til å sitte oppe heller...!!!

også hjalp det jo ikke at jeg er aleine hjemme heller!!

hva tror dere kan være grunnen til at hun skriker så færlt??!?!?[:(][&:]

Uff,har ingen aning men hørtes ikke noe kjekt ut.Skikkelig frustrerende når en ikke vet hva som plager de små Sender med en klem 

Høres ut som magevondt spør du meg. Vesla her hyler på kveldene når hun har mageproblemer. Roer seg på armen men som du sier, med en gang jeg legger henne ned så er det hyling[&:][:(]

rap som sitter godt ? 

vi har hatt akk samme.. her er hun bare overtrøtt eller noe sånt.. skal bare IKKE sove i sengen alene. vet mange er i mot d her inne.. men jeg lot henne skrike en liten stund..ikke så lenge..gikk opp å ga henne sutten og hun sovnet,, samme to kvelder på rad nå... da sover hun fra halv ni til halv 8 neste dag. ufattelig deilig.

i ukesvis har vi styrt med skrik hele kvelden fordi hun ikke skal i senga.. og jeg er slik at jeg vil ikke kose, sove med og bære hver eneste kveld til hun sovner... for slik blir d...

og jeg har jo en på 3 år også som vil ha litt oppmerksomhet om kveldene..

men detta funke som bare d;) nås ovner hun alene i sengen uten problem!

ORIGINAL: mamma til martine

vi har hatt akk samme.. her er hun bare overtrøtt eller noe sånt.. skal bare IKKE sove i sengen alene. vet mange er i mot d her inne.. men jeg lot henne skrike en liten stund..ikke så lenge..gikk opp å ga henne sutten og hun sovnet,, samme to kvelder på rad nå... da sover hun fra halv ni til halv 8 neste dag. ufattelig deilig.

i ukesvis har vi styrt med skrik hele kvelden fordi hun ikke skal i senga.. og jeg er slik at jeg vil ikke kose, sove med og bære hver eneste kveld til hun sovner... for slik blir d...

og jeg har jo en på 3 år også som vil ha litt oppmerksomhet om kveldene..

men detta funke som bare d;) nås ovner hun alene i sengen uten problem!

hun pleier vanligvis å sovne aleine og uten noe skrik på bare noen minutter!! men hun har vel en periode med litt vondt i magen nå, pluss at det er litt tenner som plager henne!! men vi får det nok til!!
jeg pleier å la henne ligge litt å skrike, gi henne smokken og rugge på senga før jeg tar henne opp! noen ganger funker det andre ganger ikke!! men nå har jeg bestemt meg for å kutte ut brus igjen(hun har ikke reagert på det før), så skal jeg se om det er det som plager henne! for hender jeg drikker litt vel mye[&:] hehe! så får vi heller bare slutte med det eller om det er noe annet som gjør det, får bare prøve å kutte ut en ting av gangen å se!!!
er ikke så lett dette her nei! får jo så vondt av henne også[:(]

Back
Topp