Skriking...

Lisee

Elsker forumet
I går hadde vi en lei opplevelse. Eskil fikk en skikkelig skrikerunde som jeg ikke klarte å roe ned. Har aldri opplevd det før. [&:]
Han lå på teppet sitt og smilte og prata så begynte han å sutre. Jeg tenkte jo at det var mat han maste på, siden han stort sett vil ligge ved puppen hele kvelden.
Så begynte skrikinga å bygge seg opp. Han skreik helt hysterisk! Jeg prøvde å legge han til puppen, men det ble bare enda værre. Han skreik seg nesten helt vekk[&:] Også var det jo så varmt og det hjalp ikke akkuratt når han kava slik han gjorde. Til slutt etter en evighet (det føltes i alle fall slik) roa han seg ned med ei flaske med mme.
Han var veldig sutrete resten av kvelden også, og sovna ikke før halv 10. I dag er han blid og fornøyd igjen.
Jeg lurer så på hva det der var.... Lurer kanskje på om det var varmen, så i dag har jeg lite klær på han.
Jeg må innrømme at jeg ble litt redd, jeg... Han har som sagt aldri vært slik før.
Vil ikke oppleve dette igjen!!![:D] Andre som har opplevd liknende?

ja sånt skjer noen ganger hos oss også det kan hende han hadde vondt et eller annet sted kansje magen men det er normalt trenger ikke å bli redd det går jo over man blir ganske stresset men..

Jeps,det hender det. Skjedde sist idag. Jeg har funnet ut at det er en blanding av at noe plager ham, magevondt eller for varmt og at han er svært trett. Han har som regel roet seg mens jeg kler på ham ytterklærne, for da skjønner han at han skal i vogna å sove.[;)]
Men  jeg forsøker alltid å tilby puppen først, ifall han er sulten,men han tar den aldri, han bare skriker enda verre og jeg blir bare mer oppkavet og fortvilet.
Tror det er noen barn som bare blir helt gåen når de blir overtrøtte...[8|]

tror de er ganske vanlig..
her har vi de også slik innimellom..
skriker uten at noe hjelpeer, så plutelig sovner han.. tror de er litt overtrøtte og litt vondt og div;)
men de er slitsomt når de står på, også blir en så engtelig

Tinnea har hatt litt tendensen nå når det er så varmt, for da sover hå dårlig og lite på dagen. Når ettermiddagen kommer er ho overtrøtt og sliten. Da har vi hatt noen ordentlige skriketokter hvor ingenting hjelper.

Har hatt noen episoder med Thea og ja.Jeg tror det er mye varmen, for det begynte etter at varmen kom. Skjønner jo hun reagerer,for varmen kom plutselig i år. Så jeg pleier å ta av henne mest mulig klær, også må jeg bare bære på henne og bysse henne i søvn. Og hun sover mindre.
Jeg gir litt vann ved siden avmm og jeg da!

Back
Topp