Skriking

snuppa80

Forumet er livet
Hvor lenge lar dere barna skrike før dere tar de opp?

Eirik skriker ikke masse, men når han gjør det pleier det å være noe galt, så da skriker han ikke lenge før jeg tar han opp. Enten er det pupp eller bæsj som er grunnen. Hører jeg at han trasser så får han gjerne ligge litt før det skjer noe, jeg vil ikke at han skal venne seg til å bli tatt opp så fort det kommer et klynk[;)]

Noen ganger koser vi litt UTEN at jeg tar han opp og, bare det kan hjelpe.

Litt redd for å skjemme han bort jeg....[&:] Sånn at jeg aldri får gjort annet enn å gi han oppmerksomhet....

jeg bruker ikke å la Robin skrike uten å prøve å trøste han.om natta er grensen litt høyere da han har en tendens til å skrike litt i søvne. hvis han skriker når han egentlig skal sove så prøver jeg først å roe han med å dulle med han litt uten å ta han opp...

Lar heller ikke Vilde skrike noe særlig før jeg tar henne opp. Kanskje et par minutter maks. De er jo så små foreløpig, og skriker bare hvis de er sultne, har vondt i magen e.l. Eller hvis de er overtrøtte.... Tror jeg, da..! [;)]

Max ett par minutter her også.. Kommer ikke løpende med en gang. er bra for dem å skrike litt sies det. da får de trenet lungene pluss at det var noe greier med at de lærer å vente etterhvert.. ikke alltid det passer å komme løpende med en gang heller.. som når man er på do f.eks.. hihi   [:D]

Jeg har begynt å la han skrike litt (5-10 min) om kvelden. Han trøbler med å sovne på kvelden, så har oppdaget at han blir trøtt og sliten av å skrike litt. Da sovner han bedre. Sjekker selvsagt bleia, vet at han er mett. Men, lurer på om det kan være litt magesmerter på kvelden. Stakkars små, skulle av og til ønske de kunne prate...

Uff ja, tenk om man kunne fått det inn med teskje hva som feila med når de skreik....[&:] eirik blir trassen om kvelden hvis han har sovi på fanget mitt og jeg legger han fra meg... IKKE bra! Da får han skrike litt og da, VET jo hva som er galt[;)] 

Savner bruksanvisning på denna ungen her jeg, sjøl om det går ganske bra uten[:D]

Back
Topp