Skriking ved mat...

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Ada N. skriker i noen ganger når hun ligger ved puppen... Blir litt sutrete og vil ikke ha puppen før en liten stund etterpå... Må sette hu opp, og bysse henne... Hva kan det være?!?!
Det er ikke hele tiden men noen ganger...
Hun spiser godt, er ikke det. Men er det at hun spiser for fort og at hun får litt mageknip? Flere som har det sånn med de små?!

Jeg har også sånn,men vet desverre ikke hvorfor jeg heller [&:]

ORIGINAL: olemarita

nei, svigerinna mi har det sånn hu også, med lillejenta, men hun vet heller ikke...[&:]

Sliter noen ganger med å få henne til å ta puppen.. om hun er overtrøtt ol.. forsøker da diverse ting.. smukk i 2 sec før jeg putter inn puppen, bysse, opp på skulderen.. noe pleier å fungere [:)] Eller stopper hun noen ganger opp når hun spiser, "klynker" litt og sutter videre, klynker ol.. er ofte et rap som må opp her, så jeg tar henne opp på skulderen, rap, og så ser jeg om hun vil ha mere mat [:)] var en tråd her tidligere om mat og gråt.. vi er mange med slike små, hehe [;)]

sign

Mia har begynt å virkelig grine når jeg legger henne til puppen noen gang...
Lurer på om det er de gangene hun er veldig sulten og melken tar litt tid før den kommer.Hun er vel blitt så vant med flasken,der hun slipper å jobbe så mye for å få det ut[:)]Hvis jeg gir henne flaske blir hun helt stille og drikke som bare det[:)]

Vet at noen ganger er det fordi han må rape, men han kan begynne å skrike igjen når jeg legger han tilbake til puppen da... Kanskje det er et sånt "mamma, jeg vil jo ikke ha mer har jeg sagt"-hint[;)]

Back
Topp