Skriketokter på kvelden

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
De siste kveldene har lillegutt hatt skriketokter når han legger seg. Han er rasende og skriker og skriker. Det gir seg etter en stund. Lurer bare på hva det kommer av. Hele dagene er han blid og fornøyd. Men når han legges så er det rene krigen. Andre som opplever dette?

Hehe min har det også.. men han er stup trøtt når han får det. Sovner med en gang etter 10 min med lei seg gutt[emoji5]

Mini her kan også være mer urolig og sint hvis hun blir lagt senere enn normalt - altså overtrøtt. Ellers er det ikke noe problem :-)

Prøve å legge tidligere?

Hehe min har det også.. men han er stup trøtt når han får det. Sovner med en gang etter 10 min med lei seg gutt[emoji5]
Ja min er og stuptrøtt. Skrikingen kan pågå opp til to timer. Men så sovner han som en stein og sover godt resten av natten :)

Mini her kan også være mer urolig og sint hvis hun blir lagt senere enn normalt - altså overtrøtt. Ellers er det ikke noe problem :-)

Prøve å legge tidligere?
Har tenkt tanken om han kanskje er overtrøtt. Men vi legger han klokken seks. Føler det blir veldig tidlig å legge han før det. Han er ferdig med siste hvilen i halv fire-fire tiden. Men vi sliter med å holde han våken til seks. Han er trøtt og sutrer veldig den siste timen.

Har tenkt tanken om han kanskje er overtrøtt. Men vi legger han klokken seks. Føler det blir veldig tidlig å legge han før det. Han er ferdig med siste hvilen i halv fire-fire tiden. Men vi sliter med å holde han våken til seks. Han er trøtt og sutrer veldig den siste timen.

Da ville jeg prøvd 17:30, vi la mini 17:00 en periode hvor vi slet med duppene på dagtid.. sov alikevel til 08-09... tror kvaliteten på søvnen blir bedre når de legges til riktig tid (for dem..).

Vi hadde det sånn når vi la han for sent, at han ble overtrøtt rett og slett. Lagt han på slaget syv, det er hjulpet :)

Da ville jeg prøvd 17:30, vi la mini 17:00 en periode hvor vi slet med duppene på dagtid.. sov alikevel til 08-09... tror kvaliteten på søvnen blir bedre når de legges til riktig tid (for dem..).
Skal prøve det i kveld. Får vondt av stakkaren som gnir seg i øynene fra klokken er 1630. Blir spennende å se :)

Syv er en fin leggetid. Men her må vi nok ned til 1730. Husker faktisk at vi måtte legge storesøster og så tidlig en periode.
Ja, men er bedre og legge så tidlig enn de rundene med hyling, så blir det forhåpentligvis bedre leggetid etterhvert :)

Hvor tidlig står lille opp? :)

Back
Topp