Skriketimen!

1+1

....
Nå har jenta mi i de to siste dagene vært helt fjern. På kvelden begynner hun plutselig å illskrike, og jeg klarer så vidt å roe henne. Hun vil ikke ha mat, bare gynges med sutt og fille. Hjelper ei stund, så skriker ho til igjen. Jeg skjønner ingenting. Har vært så bedagelig helt siden hun ble født og aldri grått utenom når hun har vært sulten. Hva kan det være? Nå har hun ikke bæsjet på to dager. Kan det være det? Hun virker også veldig trøtt tidligere, kan det være at hun vil legge seg før? Det rare er at når hun har holdt på i ca en time er det plutselig greit. Smiler og legger seg i senga for å sove. Merkelige greier. Off. Håper det ikke skjer igjen, får så vondt av henne :-(
 
Har det akkurat på samme måte, hun begynte nettopp med det.. Har gjort det i 2-3 dager nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre! Hun begynner å illskrike i 4-tiden og slutten som regel i 5-6 tiden. Går rundt å bærer på henne og prøver å gi henne sutten, det hjelper litt, men etter litt så spytter hun ut sutten og begynner å skrike igjen. Får så vondt av henne. Håper det slutter snart :).
Jeg har snakket med mamma og mormor om dette og de sier det er veldig vanlig at babyer på denne alderen skriker på ettermiddagen, vet ikke hvorfor...
 
Tror vi har funnet ut av at hun er i søvn-endring. Venninna som er like gammel legger seg 19.00 hver kveld. Ada gjorde også det for noen dager siden og da var det ingen skriking, og hun sov til 06.00 på morraen! Virker bare som om ho er vanvittig trøtt og ikke klarer å sove. Håper det blir 19.00 rutine på henne så hun slipper ha det så kjipt :-/
 


Natalie:) skrev:
Har det akkurat på samme måte, hun begynte nettopp med det.. Har gjort det i 2-3 dager nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre! Hun begynner å illskrike i 4-tiden og slutten som regel i 5-6 tiden. Går rundt å bærer på henne og prøver å gi henne sutten, det hjelper litt, men etter litt så spytter hun ut sutten og begynner å skrike igjen. Får så vondt av henne. Håper det slutter snart :).
Jeg har snakket med mamma og mormor om dette og de sier det er veldig vanlig at babyer på denne alderen skriker på ettermiddagen, vet ikke hvorfor...


Denne skrikingen varte bare i noen dager her, nå er den over.. Skjønner ikke hva det var, men nå har hun det veldig greit igjen :). Kanskje hun bare hadde litt vondt i magen eller rett og slett hadde noen dårlige dager, hehe :).
 
Back
Topp