skriker....!!!

steinbukken21

Blir kjent med forumet
Hei eg lurte på om de er noen som vet va de er... etter at eg har lallet lille Gutten min og de går ca. 1 time så vokner han og hyl skriker... han virker redd får noe...[:o] men eg veit ikkje va de er...[:(] kan noen hjelpe meg?
 
trur ikkje eg so masse til hjelp.. men kanskje han drømmer, luft i magen? vanskli å sei..
 
henriette er oxo begynt å gjøre det. jeg tror hun drømmer for slår seg fort til ro i gjen.
sovner ikke Bjørnar igjen etterpå?
 
je de gjør han men han er sånn kvar kvel...[&o] men eg skal til helsesøsster med han i mårgon så eg får spørre da...
 
Kan du ikke gi en lyd hva helsesøster sier det kan være?
 
ja de skal eg gjøre[:)]
 
Det ar sjedd innemellom at min gutt lager få skriker i sovnen. når jeg kommer for å sjekke hvorfor skreik han, sover han bare videre som om ingenting er skjedd.

det skjer offte at han våkner innemellom med gråtinga så må jeg trille ham litt til han sovner. går det ca. 30 min og gråter igjen mens hans øyne er lukket (liksom i sovnen)
 
Det kan hende han våkner litt og blir redd vist det er helt mørkt på rommet ..Leste det ett sted her..
 
hei dette kjenner jeg til: )
var litt bekymra jeg oxo i begynnelsen, da sandran min ble født å etter jeg hadde kommet hjem når hu sov å sånn .plutselig våkna hu opp av et hylende skrik akkurat som hu var redd for noe.
lurer oxo på hva det kom av for det vet jeg ikke.
hun begynte tidlig¨å være redd å sånn, men jeg har lurt litt på om : hvis jeg var mye engstelig, redd ,eller skvatt mye under svangerskapet om det kan ha noe å si ,for at hu ofte våkna opp av et hylende skrik?

er ikke sikker jeg, lurer litt på det i grunn.
men det er ihvertfall ikke noe å beskymre seg for: )
jenta mi våkner ikke lenger med et hylende skrik ihvertfall,men hu kan hylskrike å bli redd hvis jeg hoster,nyser,harker eller hva som helst da kan hu bli redd.

er det normalt? hmmm?
litt usikker der.
?

klemmer
 
Back
Topp