Skriker seg i søvn

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Han har gjort det i vogna hele tiden, men nå har han begynt med det ellers og. Ammer jeg han dagtid og hsn begynner bli trøtt begynner han skrike.
Men nå de tre siste kveldene gjør hsn det og. Vil ikke ammes i søvn eller på senga lenger, bare ligger og hylskriker ved siden av meg eller i fanget mitt til han sovner.
Akkurat som han skjønner han er trøtt og blir desperat.
Kan jo ikke ha det sånn.....:(
 
Sånn har begge barna mine vært også. De må liksom legges for å klare og sovne. Skriker som bare det, men jeg vugger hun bare med Handen til hun slutter å skrike, også går jeg ut også går jeg inn igjen om hun hyler, men lar hun finne roen selv om hun bare lager klageløyder, og det er det hun liker best. Det er ikke alle barn som vil ha hjelp til det, men i en overgangsperiode skjønner dem ikke helt selv hvordan dem skal få til dette, for dem har ikke gjort det før. Prøv deg litt frem og finn ut små justeringer som fungerer for ditt barn. Hadde jeg fulgt rådene som "alle andre" gir i forhold til hvordan "alle" mener man skal gjøre det, ville virkelig ikke det fungert her fordi barna mine er som dem er. Ingen av dem vil sove ved siden av meg, ingen av dem går det ann å flytte på hvis dem sover. Ingen av dem liker å kjøre bil og hvis dem mot formodning skulle ha sovnet, våkner dem og hyler om jeg stopper på rødt lys... Og da skriker dem til vi er fremme...
Det beste du kan gjøre er å bli kjent med ditt barn og finne ut hvordan ting funker. Og heng med i svingene, for det kan forandre seg fort. Når du endelig har knekt en kode, så forandrer det seg uka etterpå:D
 
Kan det være verdt å prøve å legge han til brystet litt før han tydelig viser at han er sulten? Vi har hatt litt av dette tidligere, og vi har sett at mini trenger søvn fort hvis han begynner å sutre. Hvis ikke blir det hylskriking. Han sovner også mye lettere hvis vi får lagt han før skrikingen begynner.

Tenker også om det kan være at han er nysjerrig? Vondt i magen? En rap som må opp? Håper dere finner en løsning. :)
 
Dette gjør jeg når jeg aner at leggingen blir vanskelig. Det tar ikke lang tid ( i dag tok det 10 min, noen ganger tar det 20.)
Det høres merkelig ut, men det funker her hvertfall :)


Gentle Goodnight- no crying sleep method: https://youtu.be/WX7ZZQXE24g
 
Dette gjør jeg når jeg aner at leggingen blir vanskelig. Det tar ikke lang tid ( i dag tok det 10 min, noen ganger tar det 20.)
Det høres merkelig ut, men det funker her hvertfall :)


Gentle Goodnight- no crying sleep method: https://youtu.be/WX7ZZQXE24g
Da får vi prøve:)

Leste på BV at fra 3 mnd kunne han begynne å øve de på og sovne selv så nå får nok være nok her:)
 
Da får vi prøve:)

Leste på BV at fra 3 mnd kunne han begynne å øve de på og sovne selv så nå får nok være nok her:)
Gjør han det fortsatt? Huff, stakkars dere og han. Det må da være slitsomt. Lykke til med prøvingen av nye metoder :)
 
Bæresjal? Du kan få komme å prøve mitt.
 
Back
Topp