Skriker på kvelden

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Jeg som trodde Malin hadde sluttet å skrike på kvelden..., men neida nå har hun skreket de siste dagene igjen.[:(] Det begynner sån i 19 tiden og varer til ca 21.00 eller mer.. begynner med sutring og så blir det verre og verre. Nesten ingenting hjelper, bare at jeg går rundt i stua med henne eller stellebordet en stund. Hun er ikke sulten og jeg tror heller ikke at det er knip. Hun virker trøtt, men jeg får henne ikke til å sove heller.. Når vi legger henne i 21.30-22.00 tiden så sovner hun fint. Måltidet før hun legger seg blir noe stesset også, føler hun ikke drikker nok. Huff håper det går over, aner ikke hva vi kan gjøre..[:o] Noen som har noen gode råd?

Huff, jeg har hatt det helt likt. Utrolig slitsomt når ingenting hjelper. Tror at ho bare er overtrøtt, for som regel ser ho kjempetrøtt ut.
I dag har ho fått litt tilegg, men har ammet hun også. Og nå er ho stille og har lagt seg for kvelden. Men gav ho tillegg på ettermiddagen, når ho er så hysterisk nytter det ikke å få i ho noen ting:)

Er plaget med akkurat det samme, så til helgen skal samboer lage hengekøye til Filip. Har fått tips om det av mange, og det er akkurat de bevegelsene som roer han også.
Det blir spennende å se hvordan det skal gå...

Vet de selger slike hengekøyer på småtroll også.

Men burde hun ikke skrike også på stellebordet da? Vi klarer også å avlede henne i perioder, men hun blir fort lei igjen.. Var ute å kjørte tur med henne en kveld og jeg satt bak med henne og "underholdt" henne hele turen + sutten var til god hjelp. Da gren hun ikke.. Jeg lurer på om det kan være psykisk kolikk, har lest noe om det.. Altså ikke magesmerter. Har hørt om unger som slutter å skrike når støvsugeren blitt slått på feks. Mye nytt for di små hjernene å fordøye.. Ikke no kjekt når en ikke hvet HVA det er liksom!

Som svar på kveldskolikk
ORIGINAL: ludri

Men burde hun ikke skrike også på stellebordet da? Vi klarer også å avlede henne i perioder, men hun blir fort lei igjen.. Var ute å kjørte tur med henne en kveld og jeg satt bak med henne og "underholdt" henne hele turen + sutten var til god hjelp. Da gren hun ikke.. Jeg lurer på om det kan være psykisk kolikk, har lest noe om det.. Altså ikke magesmerter. Har hørt om unger som slutter å skrike når støvsugeren blitt slått på feks. Mye nytt for di små hjernene å fordøye.. Ikke no kjekt når en ikke hvet HVA det er liksom!

Back
Topp