Skriker hysteriskt :(

Cicci79

Glad i forumet
Har en gutt her som skriker hysteriskt om natten :( Han virker rett og slett sint. Vil ikke ha smokken, vil ikke bli bært og vil ikke ligge sammens med oss i sengen. Jeg tar han opp før å prøve å roe han ned men det hjelper ikke så legger han tilbake å da roer han seg og sover videre. skjer vanligvis bare engang om natten men i natt skjedde det flere ganger! Noen flere som har det sånn? Synes så synt på ham når jeg ikke vet hva det er som plager ham :(
 
Jenten vår er slik til tider også. Som regel hvis hun blir vekket av noe: naboer som bråker, sauene utenfor, dørklokken osv. Andre ganger kan jeg ikke si helt sikkert hva som plager henne, men kan gjette meg til at det enten er tennene, mageknip eller varmen ut i fra hvordan hun oppfører seg. Kan noe av dette stemme for gutten din?
 
Kan ikke se at det er noen tenner på vei, har tenkt litt på mageknip. Men han sover jo videre etter at jeg har holdt han litt og legger han ned igjen. Har lest litt om nattskrekk og lurer på om det kan være det. Håper ihvert fall det gir seg snart, for blir veldig sliten av å bli vekkt flere ganger i løpet av natten :(
 
Det har vært det samme også her en periode. heldigvis over nå! varte i nesten to uker og var ganske slitsomt til tider. fikk helt panikk om eg ikke var inne på rommet med henne også. Kort tid etter det ga seg kom det ut en stor jeksel så jeg lurer på om det kan være den som plagde henne, men enda usikker:p Det var ikke noe forandringer hjemme eller noe heller som eg kan skylde det på så det er vel kanskje bare noe de må gjennom:)
 
Her våkner hun noen netter med intens hyling, av en helt annerledes art enn ellers. Går inn og legger henne på plass og hvisker natta og da sover hun videre. Har konkludert med at det trolig er mareritt..men vet jo ikke!
 
Back
Topp