Skrikekveld

Tussi75

Forumet er livet
Fra kl 1630 til nå nettopp har Liv-Marion skreket non- stop. .. Hun har stått i bue og tårene har sprutet ... Ingenting har hjulpet ... Føler meg så maktesløs ;-(

ORIGINAL: Tussi75

Fra kl 1630 til nå nettopp har Liv-Marion skreket non- stop. .. Hun har stått i bue og tårene har sprutet ... Ingenting har hjulpet ... Føler meg så maktesløs ;-(

Huff, hva har du prøvd da?

Alle rådene i boka og litt til ... Minifom, sukkervann, magemasasje, bære henne i kolikkgrepet , badet henne , tankefeltsterapi osv .. Tilslutt satt jeg henne i bilstolen oppe i sofaen , hun sover nå ørsmå dupper avløst av skriketokter ..

Uff, stakkars deg!
Kjenner den følelsen jeg og!
Det er pyton![:'(]

Men så plutselig kommer det vesle smilet igjen og alt er glemt![:)]

Huff...stakkar..både deg og Liv-Marion,..

Har ingen råd..bare en gigantisk trøsteklem å komme med!!!!

UFF, Stakkars lille... Kjenner til det.. Det er såå vondt asså når det er sånn! Man blir så lei seg selv av å se de små ha det vondt. Sender deg en klem [:D]

Kan det være låsninger? Skader jo ikke å få en manuell terapaut eller kiro til å sjekke henne.....

Min søster sin sønn hadde kolikk i flere mnd, tol slutt dro dem til kiro, da hadde han en låsning som førte til kolikk, å hun fikk en helt ny unge[:)]

Hun går til manuell terapeut . Har en låsning i nakken som gjør at hun ikke klarer å vri hodet til venstre . Behandlingen har redusert antall skriketokter , men ikke løst det helt ennå,,,

Back
Topp