Skrik!

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Di siste dagene har gutten min skreket nesten hele tiden han sover nesten ikke, sover i ti min å skriker i igjen. Han er så trøtt men bare skriker. Han spiser som vanlig, har bæsjet 1 til 2 ganger om dagen. Har han i bæresæle så sovner han legger han i vogna å etter ti min skriker han igjen. Står jeg å vugger vogna så er han litt roligere. Sover litt oppå meg men forsatt urolig, skriker så fort jeg flytter meg bittelitt. Å så gjør han noe rart i vogna å i senga når han våkner han prøver se bakover på en måte altså vrir hodet sitt bakover for å se, er det noe galt med han tro eller ?

❤ Gutt født 27 juni ❤

Når du skriver det med å se bakover tenkte jeg med en gang på kiss/kidd. Du kan jo søke det opp og se om du kjenner det igjen. Ellers så kan det jo være han bare trenger mye nærhet nå, her må han i hvertfall vugges i søvn, og jeg må pakke han stramt inn for at han skal ligge litt alene:)

Høres ut som min kiss-baby...
Fungerer sukkervann? Er du sikker på at det ikke er luft/ mageknip?
Jeg ville forsøkt manuellterapaut om det ikke bedrer seg. De finner det ut om det er låsninger.

Tenkte kontakte en bare for å være sikker :) men må bare finne ut hvor det er noen her på gjøvik, håper bare det går ann å fikse det :) er det vondt for dem ettr en behandling?

❤ Gutt født 27 juni ❤

På aktiv fysioterapi ved gjøvik kirke, marcus Thranes gate, der er det manuell terapeut :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile

Di siste dagene har gutten min skreket nesten hele tiden han sover nesten ikke, sover i ti min å skriker i igjen. Han er så trøtt men bare skriker. Han spiser som vanlig, har bæsjet 1 til 2 ganger om dagen. Har han i bæresæle så sovner han legger han i vogna å etter ti min skriker han igjen. Står jeg å vugger vogna så er han litt roligere. Sover litt oppå meg men forsatt urolig, skriker så fort jeg flytter meg bittelitt. Å så gjør han noe rart i vogna å i senga når han våkner han prøver se bakover på en måte altså vrir hodet sitt bakover for å se, er det noe galt med han tro eller ?

❤ Gutt født 27 juni ❤
Dette høres ut som vår hverdag;). Sitter å pupper hos kiroprAktoren i skrivende stund, han fant en skikkelig løsning i ryggen, håper dette hjelper!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Tipper kiropraktor eller manuellterapeut kan hjelpe dere :-) også sett i sammenheng med det du skrev om favorittside her om dagen. Var det ikke du som også hadde en tråd om det, tro?

Jo det stemmer, det med den favorittsiden. Men i dag skriker han ikke mer enn normalt, roet seg igjen :) kanskje økedøgn selv om vi flasker? Men skal sjekke det med låsninger uansett pga den favorittsida.

❤gutt født 27/6❤

Så bra han er bedre! Kan vel absolutt ha økedøgn med flaske også ja? :-)

Men nå er det pån igjen hehe , en dag med ro to med skrik. Skal til manuellterapaut i morgen. Håper di finner ut noe, nå di siste dagene virker det som om han har vondt i nakken han kaster på seg i vogna å vrir nakken mot favorittsida nesten vrenger seg. Det har bare blitt verre di siste dagene.

❤gutt født 27/6❤

Så bra han er bedre! Kan vel absolutt ha økedøgn med flaske også ja? :-)
Ja,det har jeg lurt på også! Kanskje de må spise seg opp og så liksom jevner det se ut på det nivået igjen?? Vi har nemlig hatt noen sånne perioder i forbindelse med at vi har måttet øke dosen mme for de be aldri fornøyd. Så stabiliserte det seg igjen. Rart det der :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Ja,det har jeg lurt på også! Kanskje de må spise seg opp og så liksom jevner det se ut på det nivået igjen?? Vi har nemlig hatt noen sånne perioder i forbindelse med at vi har måttet øke dosen mme for de be aldri fornøyd. Så stabiliserte det seg igjen. Rart det der :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Høres jo logisk ut :-)

Back
Topp