Skrik og gråt nesten hver...

Belkin

Elsker forumet
..gang vi skal stelle snuppa [&:] Om jeg bare setter henne på stellebordet er hu blid som ei sol, men legger jeg henne ned begynner hu nesten alltid å gråte. Noen ganger bare "på lissom" andre ganger skikkelig gråt. Og om vi skal ha på henne noe over hode eller putte armene inn i en body eller liknende er det full baluba [:'(] Synes det var flere mnd hvor dette ikke var noe problem, men så er det tilbake [:'(] Prøver å være så forsiktig og så rask jeg kan, men ser ikke ut som det hjelper. Kan hu ha vondt?? Eller er det bare "trass" fordi hu ikke liker det? Eller er det bare helt vanlig?? Noen som har det på sammme måte?

Går litt i bølger her. Hender snuppa her også blir sint når jeg legger henne på ryggen og vrir seg rundt og får bananformen og så er ho plutselig på magen.. klikker jo helt for ho, det var jo kjempe gøy på morran i dag når jeg hadde møkableie og ikke klarte å få ho på ryggen.. men men hehe
Når jeg skifta etter formiddagsluren så gikk det bra igjen [8|]

Godt å høre at det ikke bare er her det er et problem (fortsatt) [:D]
Det er utrolig herlig å skifte bæsjebleie på en skrikende og misfornøyd unge [8D] Særlig nå som snuppa har fått utslett så jeg må vaske nøye OG forsiktig... 

Andreas synes bare det er kjedelig tror eg, så han får noe å leke med så ligger han i ro en liten stund hvertfall! men også her går det litt opp og ned...

Sånn er Benjamin også, spesielt etter han har dusja og må tørkes. Det er jo helt forferdelig [8D]

Akkurat samme med snuppa her. Bruker up and go bleie og skifter på fanget når det ikke er bæsjebleier. Funker også å gi henne noe å leke med [:)]

Snuppa her vil helst sitte og bli stelt[8|] og det går jo ikke, men har en rad med "spennende" ting som hun får drive med og da går det greit, må bare gi en ny ting hver gang hun blir lei den ene..

F.eks tannbørste, kam, små flasker, neglfil (ubrukt) osv....
Virker her hvertfall[:D]

Eva har også alltid vært sånn at hun ikke liker å få noe over hodet. Noen ganger er det grining, andre ganger begynner hun å stresse.
Å ta på bukser går greit [:D]

De har nok ikke vondt, men bare liker det ikke tror jeg.

jonas emil har begynt å bli sint hver gang vi skal skifte blei så det ender opp med att han vrir seg rundt på magen og jeg holder den ene foten for å få tørket vekk det verste....ser jo helt rart ut hih.
tror det er normalt...jeg håper det snart går over.

Godt å høre at det er flere som sliter litt med stellet [:D] Felles skjebne, felles trøst osv [;)]

ORIGINAL: sommerlady

jonas emil har begynt å bli sint hver gang vi skal skifte blei så det ender opp med att han vrir seg rundt på magen og jeg holder den ene foten for å få tørket vekk det verste....ser jo helt rart ut hih.
tror det er normalt...jeg håper det snart går over.

samme her [:-]

Har funnet ut at når jeg skifter bleier på han så står han på dolokket for da er det mye lettere for meg å få vasket han også når vi er ferdig med det setter jeg han på fanget mitt å tar på han ny bleie(bruker up and go) og kler på han, da går det kjempe bra. Gjør det samme etter at han har badet også. Han klarer ikke å ligge i ro på stellebordet så da må vi bare gjøre det sånn[;)]

Back
Topp