Skriiiiiiiiik..!!! *med bilder*

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Var hos frisøren i dag og klippet meg. Ville ha noe a la det jeg hadde sist, bare litt mer typete. Prøvde på alle mulige måter (muntlig) å forklare hvordan jeg ville og hvordan jeg iallfall ikke ville ha det. Likevel endte jeg opp med guttefrisyre...jepp KORT hår.[:(][:'(][&:][:(]

Fy faen som jeg ser ut. Klarte nesten ikke å holde tårene vekke i frisørsalongen. Mannen prøvde tappert å si at det ikke ble så ille - men han har aldri vært noen god skuespiller.[X(]

Heldigvis vokser det ut igjen - og heldigvis er det høst/vinter og luesesong nå fremover. Jeg ser nå ut som ei kjedelig 30 år gammel 2 barnsmamma. Ja jeg vet jeg er det også, men jeg trenger vel for pokker ikke å SE slik ut fordet[:-][&o][&o]

Har aldri hatt så kort hår før - og nakken er helt bleik hahahaha...ha...ha..

Trøsteklemmer ønsker (+ en hau med laushår jeg kan lime på)

FØR (no kidding hehe)

ETTER: (suurleppa ja[:-])

Rufsa det til litt:                                   

SYnes det var en kjerringfrisyre og at jeg ser 10 år eldre ut - men; det er bare hår. (innbiller meg selv det iallfall hehe)

*trøsteklem på deg *

Trøsteklem fra meg også, men som du sa så er det jo luesesong nå [;)]

Trøsteklem sendes din vei!! veit hvordan det føles!!

Men seriøst... 30 år???? du er da vel ikke 30 år???? det nekter jeg å tro

Huffda, kjedelig at frisørtimen ble en slik opplevelse[&o] Har desverre ikke noe løshår til overs, men en hel haug med fliser, og de vil du ikke ha!!
Men som sagt, det vokser snaaart ut igjen.

****Trøsteklemmer er sendt med brevduen***** 

Det kan da ikke være så ille?! Husk det, at kort hår er KULT, stilig, sexy og ikke minst, IN![;)] Har selv kort hår, er superglad for at jeg i det heletatt har hår![:)] Jeg er nemlig så ''heldig'' at jeg har alopecia areata, og har vært helt uten hår! Så jeg bruker å si til dem som har fått en bad haircut, ikke klag, det er ikke det værste som kunne sjedd[;)]

Takk for trøsteklemmer - hjelper litt på[:)] Håper sjokket legger seg og at jeg klarer å venne meg til forandringen uten å få lyst å grine hver gang jeg ser meg i speilet.[;)]
Tenkte å legge ut før og etterbilde etterpå (må bare spise litt først) for de som vil se hvor drastisk forandringen er.

Hirly; nei jeg er ikke 30 hehe - jeg er faktisk eldre; blir 31 denne mnd...Hvordan det, trodde du jeg var yngre/eldre?

Huff da. Bytte frisør kansje?? [:(]
Om det hadde vært meg hadde det ikke bare kommet tårer, men også noen nord norske gloser..[:@]
Stakkar, men det vokser ut igjen som du sier. Ut å kjøpe masse tøffe luer.
Mange trøste klemmer

Huff da... [&:]

men sleng deg på lue-moten, med goood samvittighet. Er endel kult nå, heldigvis.

Uffda[&:] Sender masse trøsteklemmer herfra! Men hår vokser jo, så om du er så misfornøyd så er jo trøsten at det ikke blir sånn for alltid[:D]

Hadde du sagt ifra litt før kunne jeg sendt deg alt som ble klipt av meg idag, hihi

ORIGINAL: MammaOkt
Hirly; nei jeg er ikke 30 hehe - jeg er faktisk eldre; blir 31 denne mnd...Hvordan det, trodde du jeg var yngre/eldre?

jeg trodde du var ca 45....

[;)]neida.. jeg trodde ærlig talt du var endel yngre.. men veit ikke helt hvordan jeg trodde det... for du har jo fått utretta endel virker det som...og jeg nærmer meg jo 30 selv etterhvert så 30 er jo ikke sååå gammelt lengre [8D][;)]

Kjipern [&:] Men det vokser som du sier ut igjen!

Slem som jeg er må jeg si at nå gleder jeg meg til bilder [8D] Og jeg nekter å tro at det er så ille som du skal ha det til [;)]

Forstår at du er lei deg, men det er nok ikke så ille som du tenker at det er. Og kort hår kan være kult det, bare man gidder å lage en kul frisyre.
Kan du ikke legge ut bilde så kan vi se?
Sikker på at du er fin[:D]

Dytt[;)]

Jeg syns det var kult jeg- særlig når det var rufsa til litt [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Jeg syns det var kult jeg- særlig når det var rufsa til litt [:)]

må si meg enig her! [:)] var ikke noen gale hårsveis det der...og som det har blitt sagt, det vokser heldigvis ut igjen :)

du er søtere med langt hår, og tøffere med kort [:)]
Og du kledde det veldig godt!

Nå må du gi deg. Du så kjempe lekker ut. Og jeg syns du kledde den nye frisyren godt. Gi det en ukes tid så venner du deg nok til det. Kan forstå at du føler at overgangen er stor :) men syns det var en kul frisyre

Takk for oppmuntrende ord jenter[:)]

Dette krever helt klart tid til å vennes til ja. Og trøsten er jo at jo lenger tid det går, jo lenger vil håret også bli.
Så får jeg bare prøve å rocke det til litt imellomtiden; ypperlig sjanse til å begynne å bruke mer/andre typer øredobber og å kle meg litt annerledes enn jeg pleier.
Aldri så galt at det ikke er godt for noe bla bla bla hehe...[;)]

Helt ærlig så hater jeg frisyren (særlig bak, ikke så ille fremme) - men men det er bare hår. SKal være glad jeg faktisk har hår (om enn så lenge).[:)]

Jeg synes du ser fin ut med kort hår jeg!! [:)]

Og min kjære husband sier.. Merk: QUOTE!!!! Dett er ikke mine ord....

You look nice and sophisticated with short hair; the kind of person you expect you would have to take out to fancy bars and restaurants. You look classier and you've put more effort in.

In the first picture you look like a nice house wife. The sort you would like to put your penis in! (Dette er et engelsk uttrykk og kommer sikkert mer brutalt frem på norsk enn hva den egentlig er på engelsk. No offence altså!!)

Dette er ikke mine ord!!! Men han synes du var fin! Det er et komplement fra hans side og han synes det kunne være morsomt å "se" reaksjonen din. [:-]

Anyway, don't kill the messenger!!! [:D] Som også synes du var fin. På begge bilder! Men likte utrolig godt den rufsefrisyren din. Du blir nok vandt med det [:)]

Ps: vi kranglet voldsomt om vi skulle sende denne meldingen avgårde eller ikke... Jeg synes den var litt på kanten så jeg håper du tar den med godt mot!

Back
Topp