Var hos frisøren i dag og klippet meg. Ville ha noe a la det jeg hadde sist, bare litt mer typete. Prøvde på alle mulige måter (muntlig) å forklare hvordan jeg ville og hvordan jeg iallfall ikke ville ha det. Likevel endte jeg opp med guttefrisyre...jepp KORT hår.[:(][:'(][&:][:(]
Fy faen som jeg ser ut. Klarte nesten ikke å holde tårene vekke i frisørsalongen. Mannen prøvde tappert å si at det ikke ble så ille - men han har aldri vært noen god skuespiller.[X(]
Heldigvis vokser det ut igjen - og heldigvis er det høst/vinter og luesesong nå fremover. Jeg ser nå ut som ei kjedelig 30 år gammel 2 barnsmamma. Ja jeg vet jeg er det også, men jeg trenger vel for pokker ikke å SE slik ut fordet[:-][&o][&o]
Har aldri hatt så kort hår før - og nakken er helt bleik hahahaha...ha...ha..
Trøsteklemmer ønsker (+ en hau med laushår jeg kan lime på)
FØR (no kidding hehe)
ETTER: (suurleppa ja[:-])
Rufsa det til litt:
SYnes det var en kjerringfrisyre og at jeg ser 10 år eldre ut - men; det er bare hår. (innbiller meg selv det iallfall hehe)
Fy faen som jeg ser ut. Klarte nesten ikke å holde tårene vekke i frisørsalongen. Mannen prøvde tappert å si at det ikke ble så ille - men han har aldri vært noen god skuespiller.[X(]
Heldigvis vokser det ut igjen - og heldigvis er det høst/vinter og luesesong nå fremover. Jeg ser nå ut som ei kjedelig 30 år gammel 2 barnsmamma. Ja jeg vet jeg er det også, men jeg trenger vel for pokker ikke å SE slik ut fordet[:-][&o][&o]
Har aldri hatt så kort hår før - og nakken er helt bleik hahahaha...ha...ha..
Trøsteklemmer ønsker (+ en hau med laushår jeg kan lime på)
FØR (no kidding hehe)
ETTER: (suurleppa ja[:-])
Rufsa det til litt:
SYnes det var en kjerringfrisyre og at jeg ser 10 år eldre ut - men; det er bare hår. (innbiller meg selv det iallfall hehe)