skriftlig advarsel etter stengetid

tullemor_86

Glad i forumet
kansje jeg skal innføre det på min jobb å??? sykt lei av folk som tror at vi butikk ansatte ikke har noe bedre enn å stå i 15 min etter stengetid kl 23, å vente på at de skal finne seg middag for resten av uka[&:]..

Ja, det er ganske facinerende at folk får seg til å gjøre storhandle ved stengetid[&:] Skjønner godt at du blir irritert[>:]

en gang er greit nok men det gjelder de samme folka heeele tiden[:o]
å det verste er at de er nabo med butikken.. burde ikke være så vannskelig å komme tidsnok.. å ikke smette inn døra i det vi har tenkt å låse[&:]

Det kan jeg forstå må være utrolig irriterende.. Jeg handler aldri etter stengetid.

mhm!

I vår butikk roper vi på callingen når det er 5 min til vi stenger, og ber alle gå mot kassene. Når kl er slagen, går en person rundt og ber de som evnt er igjen i butikken om å vennligst gå mot kassene, når kl er 5 min over roper vi igjenn på callingen at butikken nå er stengt og ber alle pelle ræva si mot kassene...

ORIGINAL: lashes

mhm!

I vår butikk roper vi på callingen når det er 5 min til vi stenger, og ber alle gå mot kassene. Når kl er slagen, går en person rundt og ber de som evnt er igjen i butikken om å vennligst gå mot kassene, når kl er 5 min over roper vi igjenn på callingen at butikken nå er stengt og ber alle pelle ræva si mot kassene...

det skulle vi å hatt[&o]
men er bare en pitteliten butikk ( to ansatte på jobb på kvelden)
så blir nokm ikke det med det første..

JEG VET!!! Forferdelig irriterende. Akkurat som at vi ikke har liv utenom jobben!! Det er direkte respektløst og viser mangel på skamvett!!

Skal man inn i butikken ila de 5 siste min før stenging, bør det være kun melk, brød eller bleier som handles [:@][:@][:@]

Vi har flere slike faste som kommer sent og fyller vogna!! Grrrrrrr...

ORIGINAL: Leah Emilie`s mamma

Den tida jeg jobbet i butikk slo vi av op på lyset de siste minuttene, da kan du tro de sprang mot kassa ja [:D]
Så tok den andre som ikke satt i kassa inn frukten som skulle inn på kjøla , de fleste skjønte det da.
Men JA, FRYKTELIG IRRITERENDE!!!

her tar vi bort brødene å stenger frukt og kjøler.. men det hjelper ikke på disse [>:]

Det vet jeg var irriterende fra mine Kiwi-dager[:@]

Er en del som skal gjøres også i forb.med stengetid, så det blir seint når folk skal gjøre storhandel sånn i siste liten...

ORIGINAL: Leah Emilie`s mamma

Den tida jeg jobbet i butikk slo vi av op på lyset de siste minuttene, da kan du tro de sprang mot kassa ja [:D]
Så tok den andre som ikke satt i kassa inn frukten som skulle inn på kjøla , de fleste skjønte det da.
Men JA, FRYKTELIG IRRITERENDE!!!

Sånn gjorde vi også,hehe [8D]

Det værste er jo at det er butikkene som har skapt behovet om seinere åpningstid! Hdde butikkene fortsatt å holde åpent til kl 20, så hadde folk handlet det de skulle innen den tid. Men det ville vært de samme folkene som kom 19.55, som nå kommer 22.55.
Noen er bare alltid seint ute!

jobbet nettopp selv i matbutikk og guuu så irriterenes!! Vi måtte omtrent holde dem ute når vi skulle stenge selv om de prøvdte å presse seg inn! Det kom folk inn på slaget 10 når vi skulle stenge, vi sa til kunden at nå stenger vi snart.. joda det resulterte til at vi fikk ett kjempe klage brev ifra den kunden på mail, og ble til at sjefen av alle sjefer kom ned og kjeftet på oss og sa dette har vi ikke lovt til! Og fra nå av så fikk vi ikke si en driitt!! [:@][:@]

ORIGINAL: Pijah

Det værste er jo at det er butikkene som har skapt behovet om seinere åpningstid! Hdde butikkene fortsatt å holde åpent til kl 20, så hadde folk handlet det de skulle innen den tid. Men det ville vært de samme folkene som kom 19.55, som nå kommer 22.55.

det er sant[:)]..

jeg har bare lyst å spørre di neste gang:
får du bra overtidsbetalt på din jobb??
jeg får ikke noen tilng jeg ![:-]

ORIGINAL: Sofie25

jobbet nettopp selv i matbutikk og guuu så irriterenes!! Vi måtte omtrent holde dem ute når vi skulle stenge selv om de prøvdte å presse seg inn! Det kom folk inn på slaget 10 når vi skulle stenge, vi sa til kunden at nå stenger vi snart.. joda det resulterte til at vi fikk ett kjempe klage brev ifra den kunden på mail, og ble til at sjefen av alle sjefer kom ned og kjeftet på oss og sa dette har vi ikke lovt til! Og fra nå av så fikk vi ikke si en driitt!! [:@][:@]

vi har heller ikke lov[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: tullemor_86

hahaha! Ja, det må du gjøre! [8D]
Jeg pleide å si til folk at jeg hadde en buss å rekke, om de tusla rundt etter stengetid. Hadde jo de som faktisk krabba under når gitteret var halvt nede også, "skal bare kikke litt jeg", mens jeg telte kassa.. Eh.. NEI! Du skal ikke det..
Da jeg jobba i matbutikk var det ikke sjelden at jeg satt en halvtime over i kassa, spesielt lørdager..

Syns det er litt respektløst jeg... Jeg jobber ikke i butikk men hvbis jeg er og handler og det er like før stengetid så forter jeg meg så jeg skal komme meg ut før det stenger. Går ikke og somler rundt da liksom... [8|] Var en gang jeg var rett før stengetid for jeg hadde glemt en ting før på dagen, og da slo de av lyset. [:)] 

ORIGINAL: tullemor_86

hahaha! Ja, det må du gjøre! [8D]
Jeg pleide å si til folk at jeg hadde en buss å rekke, om de tusla rundt etter stengetid. Hadde jo de som faktisk krabba under når gitteret var halvt nede også, "skal bare kikke litt jeg", mens jeg telte kassa.. Eh.. NEI! Du skal ikke det..
Da jeg jobba i matbutikk var det ikke sjelden at jeg satt en halvtime over i kassa, spesielt lørdager..

hadde jeg bare turt det[:-][:D][:D]

Ja, det synes jeg faktisk!
Ikke noe er mer irriterende enn folk som kommer fem min før!
Samme på enn resturang. De som kommer fem minutter før og virkelig skal kose seg med maten sitter gjerne enn time over med ett glass vin osv[:'(]

Back
Topp