tullemor_86
Glad i forumet
kansje jeg skal innføre det på min jobb å??? sykt lei av folk som tror at vi butikk ansatte ikke har noe bedre enn å stå i 15 min etter stengetid kl 23, å vente på at de skal finne seg middag for resten av uka[&:]..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lashes
mhm!
I vår butikk roper vi på callingen når det er 5 min til vi stenger, og ber alle gå mot kassene. Når kl er slagen, går en person rundt og ber de som evnt er igjen i butikken om å vennligst gå mot kassene, når kl er 5 min over roper vi igjenn på callingen at butikken nå er stengt og ber alle pelle ræva si mot kassene...
ORIGINAL: Leah Emilie`s mamma
Den tida jeg jobbet i butikk slo vi av op på lyset de siste minuttene, da kan du tro de sprang mot kassa ja [:D]
Så tok den andre som ikke satt i kassa inn frukten som skulle inn på kjøla , de fleste skjønte det da.
Men JA, FRYKTELIG IRRITERENDE!!!
ORIGINAL: Leah Emilie`s mamma
Den tida jeg jobbet i butikk slo vi av op på lyset de siste minuttene, da kan du tro de sprang mot kassa ja [:D]
Så tok den andre som ikke satt i kassa inn frukten som skulle inn på kjøla , de fleste skjønte det da.
Men JA, FRYKTELIG IRRITERENDE!!!
ORIGINAL: Pijah
Det værste er jo at det er butikkene som har skapt behovet om seinere åpningstid! Hdde butikkene fortsatt å holde åpent til kl 20, så hadde folk handlet det de skulle innen den tid. Men det ville vært de samme folkene som kom 19.55, som nå kommer 22.55.
Noen er bare alltid seint ute!
ORIGINAL: Sofie25
jobbet nettopp selv i matbutikk og guuu så irriterenes!! Vi måtte omtrent holde dem ute når vi skulle stenge selv om de prøvdte å presse seg inn! Det kom folk inn på slaget 10 når vi skulle stenge, vi sa til kunden at nå stenger vi snart.. joda det resulterte til at vi fikk ett kjempe klage brev ifra den kunden på mail, og ble til at sjefen av alle sjefer kom ned og kjeftet på oss og sa dette har vi ikke lovt til! Og fra nå av så fikk vi ikke si en driitt!! [:@][:@]
ORIGINAL: tullemor_86
Det værste er jo at det er butikkene som har skapt behovet om seinere åpningstid! Hdde butikkene fortsatt å holde åpent til kl 20, så hadde folk handlet det de skulle innen den tid. Men det ville vært de samme folkene som kom 19.55, som nå kommer 22.55.
det er sant[:)]..
jeg har bare lyst å spørre di neste gang:
får du bra overtidsbetalt på din jobb??
jeg får ikke noen tilng jeg ![:-]
ORIGINAL: *LilleVinkel*
Samme greia her.............
Hvor jobber du/dere?
ORIGINAL: tullemor_86
det er sant[:)]..
jeg har bare lyst å spørre di neste gang:
får du bra overtidsbetalt på din jobb??
jeg får ikke noen tilng jeg ![:-]
hahaha! Ja, det må du gjøre! [8D]
Jeg pleide å si til folk at jeg hadde en buss å rekke, om de tusla rundt etter stengetid. Hadde jo de som faktisk krabba under når gitteret var halvt nede også, "skal bare kikke litt jeg", mens jeg telte kassa.. Eh.. NEI! Du skal ikke det..
Da jeg jobba i matbutikk var det ikke sjelden at jeg satt en halvtime over i kassa, spesielt lørdager..