Skrevet ned kynnere...

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
For å få litt oversikt har jeg skrevet ned mine kynnere i dag. Klokkeslettet for hver gang det kommer en.

Tenkte å gjøre dette frem til onsdag når jeg skal tilbake til fødelslegen. Greit å ha en oversikt fra dag til dag...

Fra 830 i dag å frem til np kl 21 har jeg hat kynnere 35 ganger... Så i dag har det ikke vært like ille som enkelte andre dager!!

Ellers ønsker jeg dere en gooood helg!!!

Nå skal jeg se Shanghai nights!! Elsker de gutta, de er fantastiske sammen i filmene de spiller.... love it!!!

synes d er mange jeg[;)] har hatt 2 lette bare..

blir å se den jeg og, selv om d ikke er helt min type humor[8D]

ORIGINAL: Malleleo

synes d er mange jeg[;)] har hatt 2 lette bare..

blir å se den jeg og, selv om d ikke er helt min type humor[8D]

he he jeg liker de to der jeg asså... men nå har jeg en rar humor også.. [8D]

God helg til deg snuppis!

god helg[:D] må få se tellelista di etterhvert da[;)]

ORIGINAL: Malleleo

god helg[:D] må få se tellelista di etterhvert da[;)]

Jepp, skal oppdatere over helgen ... Da har jeg litt mer oversikt og det har fått gått noen dager [:)]

off, synes vi har så mange like plager, kjære deg. jeg drev også å begynte å skrive ned kynnerne her igår, da kom de med ca 4 minutters mellomrom fra klokka tdlig kveld til klokka sen natt, så det ble grusomt mange av dem:/ er ofte bedre på dagtid her og så røyner det på på kveldene og blir helt forferdelig intenst og med menssmerter og hele pakka. skjønner ikke helt logikken i det? hmm.. hva sier jordmor til deg?

ORIGINAL: lykkeligemeg

off, synes vi har så mange like plager, kjære deg. jeg drev også å begynte å skrive ned kynnerne her igår, da kom de med ca 4 minutters mellomrom fra klokka tdlig kveld til klokka sen natt, så det ble grusomt mange av dem:/ er ofte bedre på dagtid her og så røyner det på på kveldene og blir helt forferdelig intenst og med menssmerter og hele pakka. skjønner ikke helt logikken i det? hmm.. hva sier jordmor til deg?

Jeg går til fødselslege/Gyn for ultralyd hver uke nå. For å sjekke livmorhalsen at den ikke blir påvirket. Så lenge den ikke blir påvirket å jeg ikke dør av smerte så er det ikke farlig.
Har fått noe magnesium av legen men det ser ikke ut til å funke... Han ville gi meg en form for astma medisin som er riedempende..Men det går ut over bolla så det vil jeg ikke...

Så enn så lenge skal jeg ta det helt med ro..får ikke lov å gjøre noe som helst egentlig...verken husarbeide eller annet fysisk arbeid...

Har du pratet med din lege/jordmor om dine kynnere? hørest intenst ut for deg vennen! Ikke bra!
Håper du har fått noen timers søvn!
God helg![;)]

ORIGINAL: Pinata

ORIGINAL: lykkeligemeg

Jeg går til fødselslege/Gyn for ultralyd hver uke nå. For å sjekke livmorhalsen at den ikke blir påvirket. Så lenge den ikke blir påvirket å jeg ikke dør av smerte så er det ikke farlig.
Har fått noe magnesium av legen men det ser ikke ut til å funke... Han ville gi meg en form for astma medisin som er riedempende..Men det går ut over bolla så det vil jeg ikke...

Så enn så lenge skal jeg ta det helt med ro..får ikke lov å gjøre noe som helst egentlig...verken husarbeide eller annet fysisk arbeid...

Har du pratet med din lege/jordmor om dine kynnere? hørest intenst ut for deg vennen! Ikke bra!
Håper du har fått noen timers søvn!
God helg![;)]

å, så godt du får oppfølging! jeg tror jeg får høre med jordmor imorgen når jeg skal dit. har tenkt at det er normalt med kynnere, men begynner å bli litt småbekymret nå! takk for tips:)
håper det gir seg for deg det her altså! du har fått nok greier nå, søta du!

35?? synes det var utrolig mange jeg da [8|] uff håper virkelig de slipper litt taket for deg snart for slitsomt å ha det sånn da!!

Har veldig mange i løpet av en dag.. nå har jeg ikke hatt en dag med under 25 kynnere... Så det er sliiitsomt...

Har akkurat kommet hjem nå. Skal slappe av å se film før det er natta. Skal skrive litt mer im orgen jeg [:)]

Jeg kommer nok ikke til å gå til termin, å det er nevnt at hun kan komme allerede i mai. Men ingenting er jo sikkert. Tar en dag av gangen å uke for uke. Skal på kontroll på onsdag igjen å får vite mer da!

Beste hadde jo vært å gått til termin men det kommer nok ikke til å skje... både pga kynnerene og at jeg ikke klarer det med tanke på vodtene osv...å at det går ut over lille snuppebolla!

Men en dag av gangen!

Skriver mer i morgen jeg. nå må jeg slappe av her [:)]

Hei dere forkynnende damer [:)]

DEt er godt at dere får oppfølging når dere har så mye kynnere. Jeg har også mye kynnere i løpet av dagen, og synes 35 ikke hørtes "fryktelig" mye ut. Jeg og sambo prøvde å trille en tur med eldstemann på 17mnd for en uke siden. Da vi var halvveis hadde vi telt 17 kynnere, etter det gadd vi ikke telle mer.
MEN nå skal det sies at jeg hadde mye kynnere i forrige sv.skap også.... og jeg gikk 12 dager over termin. TYDELIG at de ikke påvirker sv.skapet/livmorhalsen for å si det sånn.
Jeg bekymrer meg ikke for kynnerne nå heller, selv om de er slitsommme. Da får jeg heller hvile mer og ta det mer med ro.

Jeg synes ikke dere bør bekymre dere over deres kynnere. Bekymring er bare dumt, det skaper negative vibber og påvirker deres svangerskap og tilværelse [;)]

ORIGINAL: MYLK

Hei dere forkynnende damer [:)]

DEt er godt at dere får oppfølging når dere har så mye kynnere. Jeg har også mye kynnere i løpet av dagen, og synes 35 ikke hørtes "fryktelig" mye ut. Jeg og sambo prøvde å trille en tur med eldstemann på 17mnd for en uke siden. Da vi var halvveis hadde vi telt 17 kynnere, etter det gadd vi ikke telle mer.
MEN nå skal det sies at jeg hadde mye kynnere i forrige sv.skap også.... og jeg gikk 12 dager over termin. TYDELIG at de ikke påvirker sv.skapet/livmorhalsen for å si det sånn.
Jeg bekymrer meg ikke for kynnerne nå heller, selv om de er slitsommme. Da får jeg heller hvile mer og ta det mer med ro.

Jeg synes ikke dere bør bekymre dere over deres kynnere. Bekymring er bare dumt, det skaper negative vibber og påvirker deres svangerskap og tilværelse [;)]

Ja alle har jo kynnere å noen kjenner de bedre enn andre. Noen er plagsomme andre ikke.. Merkelige greier det der.
Dette er mitt 3 svangerskap å de to første var det mye problemer i. Å siden min datter kom prematurt å jeg har det likt som nå så blir jeg fulgt tett opp... å det er klart man blir bekymret da...
Vanligvis så er jo ikke kynnere verken farlig eller noe å bekymre seg over.. men når min situasjon er som den er så er det klart jeg engster meg innimellom. Jeg sliter jo såpass at jeg ikke kan klare å gjøre stort... å skulle egentlig vørt innlagt. Men det har jeg slippi hittill[:D]
Men blir tatt godt vare på av lege og jordmor så slapper litt mer av. Kontroll 1 gang i uka![:)]

Godt du kan slappe av med kynnerene dine da [:D] Heldig du! Skulle ønske det var meg!

Back
Topp