Skremte mannen min, stakkar

Ragnhildmor

Glad i forumet
Stakkars mannen min, som jeg skremte ham i natt. Jeg våkna klokka fire av at jeg hadde krampe i leggen. Jeg sa "au, au, au" og satte meg opp. Og han ble kjempeskremt - han trodde sikkert det var rier eller noe sånt. Han er så snill og passer så godt på meg, kjære gutten min.

ej he kje hatt leggkrampe endå , håpe ej sleppe d me!! :)

håpe det gjenge over me dokke !! slik dokke sleppe å våkne mitt på natta å ha d låkt(vondt) ..

:) Takk menemenem

Og til kjæresten til Chello: Dette var feil svar, gitt! Ingen poeng! [:D]

Jeg lurer på hva leggkrampe skyldes? Er det noe med blodsirkulasjonen?

ORIGINAL: chello

Jeg og våkna opp midt om natta her en dag og skreik for full hals.. sambo snudde seg og sa : vist du skal skrike sånn så gå ut i stua.... *hahahhaha* dust!!!!

Snilt av mannen din å hjelpe.... DET ER HELT GRUSOMT MED LEGGKRAMPE[:'(]

He he hyggelig fyr.. [;)]

Leggkrampe har jeg ofte[&:][&:], men har klart å ikke skrike..

LEGGKRAMPER

Når man er gravid, kan man få krampe - spesielt ved en saltfri diett.
Krampene kan også komme av mangel på kalsium og noen tror det kan skyldes B-vitaminmangel. Man kan derfor prøve med et tilskudd av kalsium og B-vitaminer for å se om det kan hjelpe.
Heving av føttene hjelper på blodsirkulasjonen og kan lindre krampen - men kan på den annen side gi forstoppelse.
Kilde: Diverse legebøker og Helsestasjon

Når man er gravid, kan man få krampe - spesielt ved en saltfri diett.
Krampene kan også komme av mangel på kalsium og noen tror det kan skyldes B-vitaminmangel. Man kan derfor prøve med et tilskudd av kalsium og B-vitaminer for å se om det kan hjelpe.
Heving av føttene hjelper på blodsirkulasjonen og kan lindre krampen - men kan på den annen side gi forstoppelse.
Kilde: Diverse legebøker og Helsestasjon

Aha! Takk! Ja, det med saltfri diett er sikkert det som har skylda hos meg, for jeg liker ikke salt så veldig godt. Ja, jeg liker potetgull og sånn, men jeg mener salt i middagen. 

Er morsomt å se ansiktsutrykket til guttene når man får vondt ja, det ser ut som sambo har sett et spøkelse hver gang det kommer et au fra min munn

Jeg skremte min i går også- hadde fryktelig vondt i ryggen og sa med vanlig stemme; au,au,dæven (eller liknende..). Han ble helt hvit i ansiktet og lurte på hva det var, jeg skjønte ikke helt dramatikken så jeg bare svarte at jeg hadde dritvondt i ryggen. Da ble han letta gitt- trodde det var noe på gang jeg nå,sa han [:D] Jeg kunne berolige han med at han nok kommer til å høre det når det er i gang [:D]

hihi....har også hatt leggkramper om natten,,,men jeg sover så lett at jeg våkner før de rekker å bli etablert....skjønner???
Har ikke hatt trang til å skrike ennå vertfall!!![;)]

Men må le av han fyren din chello,,,for jeg vet at min hadde kommet til å sagt akkurat det samme!!!!![:D]Synes han er skjønn jeg da...men gjett om han får panikk når nor større skal skje.,...tror han blir litt mere hyggelig mot meg da!![;)]*godgutten min*

Jeg har en sambo som er helt sjuk til sove!!!! Han våkner ikke uansett hva jeg gjør eller om jeg stønner og skriker..hih. Han var ikke sånn før så han driver sjekker seg litt hos legen..han kan nesten sovne når han snakker. Han er trøtt heeele tiden! Han har sagt jeg får lov helle vann på han hvis jeg får skikkelig vondt eller noe..hih..stakkars murmel..

MEN..NÅR JEG DRAR LITT I DYNESNIPPEN HAN HAR VED FJESET...DA HØRER JEG LYDER..HIH..MANNFOLK!

Back
Topp