SKREMT

turteldue

Forumet er livet
VIP
oj sann..

http://www.ba.no/nyheter/article5130966.ece

note to my selv forsøk å unngå ustabilie hunde eiere med valper.

For en trist sak[:o]

Stakkars baby[:(], og stakkars hundeeieren også igrunn[&o]

for å si det sånn en hund blir ikke ustabil før hundeieren ikke greier å enten ta vare eller drive med disiplin på hunden... synes mer synd på babyen og hunden...
(umenneskelige meg)

Nå var dette en valp da, så vidt jeg skjønte.. og det kan jo hende den bare ville leke.

Vet ikke om du har hatt valp før, jeg.. men de vil GJERNE bort til alt som rører på seg. Unnskylder ikke at den bet, men herregud.. nå får du rulle inn litt

dette var en valp ja...

uansett, hunder blir ikke aggresive av seg selv heller... :(

*(beklager om jeg blir litt for overivrig) men ja jeg har hatt hund før.
og har passet en ALT FOR overivrig valp på 9 mnd i en mnd i fjor då. eieren er en min beste venninne og skulle opp til en del tester så hun måtte ha noen til å passe på hunden i den perioden...

Er nok litt hormoner ute og går her også[;)] 

Uansett, så kan jeg ikke fatte hvordan den i det hele tatt fikk tak i babyen - med mindre babyen var på bakken[8|]

Vel, noen valper kan være slemme og aggressive fra de er født også faktisk. Det kan bl.a komme av innavl. Da skjer det noe med gener osv, som gjør at enkelte kan være ganske koko i huet, dessverre[&o]

Det var uansett ikke noen hyggelig sak for noen parter..[:(]

Vet du hva som skjer med hunden, eller? Blir vel avlivet den da?

den er på en kennel under etterforskningen av saken, også krysser jeg fingrene for at hunden i seg selv egentlig ikke er noen "rødsone" hund. og får leve videre med nye eiere som kan takle hunden på rett måte...

Back
Topp