Linka
Gift med forumet
Idag da Alexander lå og sov hørte jeg at han hostet og gråt på babycallen så jeg gikk inn og der lå han med gulp/oppkast over hele ansiktet. Jeg fortet meg å ta han opp, men han fortsatte å hoste så slimet rant. Var på helsestasjonen med han på mandag, men siden han ikke har feber, spiser godt, sover godt og er i fordømt godt humør mente jordmor at vi skulle avvente og se. Er jo enig i det og prøvde å bygge opp hodet hans slik at han får puste, men det er lissom ikke der problemet ser til å ligge. Det er alt slimet han hoster opp. Jordmor sa at det var ganske trangt i pusterøret til spedbarn. Det er på størrelsen med en fyrstikk. så det skal ikke mye til før det tetter seg. Og at det høres værre ut enn det det er. Måtte bare gi opp denne oppbyggingen for han ble sint som en tørk.
Så nå henvender jeg meg til dere. Har noen et forslag eller råd om hva jeg kan gjøre ?? Jeg prøver igjen idag med slimløsende så jeg får se om det hjelper, men jeg blir så sabla redd når han hoster til han blir blå i ansiktet. Jeg må blåse han i ansiktet for da trekker han pusten dypt. Det hjelper litt, men jeg kan ikke fortsette å gjøre det 50 % av gangene han hoster slim.
Så... mine kjære felles januarmammaer... HJELP MEG !!!! Er jeg skikkelig overhysterisk eller syntes dere jeg burde sjekke hos legen hvorfor han hoster så mye slim ????
Klem
Så nå henvender jeg meg til dere. Har noen et forslag eller råd om hva jeg kan gjøre ?? Jeg prøver igjen idag med slimløsende så jeg får se om det hjelper, men jeg blir så sabla redd når han hoster til han blir blå i ansiktet. Jeg må blåse han i ansiktet for da trekker han pusten dypt. Det hjelper litt, men jeg kan ikke fortsette å gjøre det 50 % av gangene han hoster slim.
Så... mine kjære felles januarmammaer... HJELP MEG !!!! Er jeg skikkelig overhysterisk eller syntes dere jeg burde sjekke hos legen hvorfor han hoster så mye slim ????
Klem