skremmende tanke.....

FruStina

Gift med forumet
i dag er jeg altså 5 uker fra halvveis....det er jo sykt det [8|] om vi ikke tar med de 2 dagene da [;)] føltes plutselig så kort nå, off.

He he, kjenner følelsen[;)]

Selv om her går det på redsel for fødsel da...[&:]
Føler jeg sitter i stolen og prøver å rygge unna termindato, men den nærmer seg med stormskritt likevel, he he[&:][:o][:)]

jeg er heldighvis ikke så redd for fødsel jeg da, men hadde så lyst å nyyyyyte denne  gang, og kose meg MAX med lillegutt før en ny liten er på plass, og nå føler jeg det bare flyr fra meg her [:D]

Du er heldig som føler det sånn, føler alt sitter fast i sirup her eg:P
men det blir vel bedre når eg har passert 12 veker[;)]

om jeg skal gå etter legens regning så er jeg 11 uker i morgen... [:D]
skremmede hvor tiden flyr... og jeg gjør jo ikke en dritt heller...

Ja, tenk på det!! [:)] 

Jeg synes også tiden raser avgårde nå - blir nesten litt skremt [:)]
.....også gruer jeg meg VELDIG til fødsel, ser masse på fødsler på youtube - ikke det smarteste å gjøre akkurat [:'(]

ORIGINAL: Kristine79

.....også gruer jeg meg VELDIG til fødsel, ser masse på fødsler på youtube - ikke det smarteste å gjøre akkurat [:'(]

remember: ingen fødsler er som den andre... [;)]
om det er en fødselsfilm du bør se då så er det en av de som er lagd av medisinske årsaker så må det være denne
http://www.youtube.com/watch?v=k3Kzx-1vNyU

den er ikke ille.. :)

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Kristine79

remember: ingen fødsler er som den andre... [;)]
om det er en fødselsfilm du bør se då så er det en av de som er lagd av medisinske årsaker så må det være denne
http://www.youtube.com/watch?v=k3Kzx-1vNyU

den er ikke ille.. :)

Det blir min første fødsel altså [;)]
Fin video, men litt kjedelig i forhold til de ekte - hehe!

min første fødsel og.
jeg har sluttet å se på fødeklinikken, jormødre, og andre fødselsfilmer, for å unngå å få fødselsangst.
og vil helst ikke høre om fødsler av tanter og onkler på min side og hans side.

Jeg er også 15 uker idag!!!

Syns det gikk veldig sent mot uke 12, men etter har det godt mye fortere, magen har så vidt begynt og vise også [:D]

Da har jeg noe å glede meg til da[;)]  For ukene fram til uke 12 har gått sakte, bortsett fra den uka jeg var i paris[8D]
Jeg gleder meg til å føde! Glede var kanksje å ta i, men jeg gruer meg ikke! Blir så fasinert! Elsker å se på fødsler og alt!![:D][:D]

det viktige er å gå inn i fødsel med et åpent sinn, det følte i så fall jeg, og det gikk veldig bra (selv om jeg på papiret hadde en veldig tøff fødsel) ser jeg tilbake med fasinasjon og denne gang gleder jeg meg mer [:D] Tiden går nok litt raskere etter uke 12 ja [:)]

Tiden går så saaaaaaaaaaakte! Er bare 10 + 3 i dag... Gaaah! Men går vel fortere etter hvert=). hehe.
Syns ikke det virker så skummelt å føde. Med mindre man får en klump på over 4 kg O.o.

Back
Topp