Skremmende opplevelse...

bridgemamma

Forelsket i forumet
I dag ble jeg og dattera mi påkjørt bakfra av en lastebil! Vi sto og ventet i en rundkjøring, og så smalt han bare inn i oss... Jeg ble hysterisk pga jenta mi som satt baki. Heldigvis virker det ikke som hun har fått vondt i ryggen eller nakken, så det har nok gått bra. Sjåføren var i sjokk og påsto han ikke hadde sett oss... Jeg var helt skjelven etterpå i flere timer. Nå gikk det heldigvis bra, men man kan ikke unngå å tenke " hva om han hadde hatt høyere fart da han traff oss "

Terapi å skrive litt....

Uff for en ekkel opplevelse! Godt å høre at alt gikk bra med deg og datteren din! [:)]
Skjønner godt at du er skjelven, ikke gøy når sånt skjer!
*klemmepå*

uff, det var virkelig en skrekk opplevelse. Godt at det gikk bra med dere da.
(MEN har du ringt lege/ legevakt? er greit å si i fra så de får jornal ført det, i tilfelle det skulle dukke opp sen skader)

Nei, jeg har ikke ringt legevakten. Burde jeg det? Jeg skal til første svangerskapskontroll på torsdag. Kanskje jeg kan si det til legen da.

Er greit å ha dokumentert at dere er undersøkt av lege mtp forsikringa osv hvis det skulle dukke opp noen sen skader [:)]

ORIGINAL: bridgemamma

Nei, jeg har ikke ringt legevakten. Burde jeg det? Jeg skal til første svangerskapskontroll på torsdag. Kanskje jeg kan si det til legen da.

kan sikkert vente siden det gikk bra med dere[:)], men mener at det er viktig å få det dokumentert i tilfelle det skulle bli noe senere, er vist i forhold til forsikring. ville bare nevne det (har flere kjennte som har sagt det etter at de har vært i små ulykker)

Takk for tipset[:)] Da skal jeg nevne det for legen på torsdag.

Hjelpes så skummelt [&o] Skjønner godt at du ble livredd!
Glad det gikk bra med dere [:)]

Har selv opplevd det samme, bare da var heldigvis ikke ungene i bilen, og det er jeg sjeleglad for.

Vi sto i kø, og plutselig ser vi i speilet at det kommer en bil bak oss med stor hastighet, og vi ser også at han nok ikke vil klare å stoppe i tide. Så da smeller han selvsagt i oss, ikke bare en gang, men to ganger. Jeg begynte å skrike, ble jo livredd..men det gikk heldigvis bra. Kun matrialistiske skader, og ikke noe annet.

Men det er utrolig skremmende, tenke meg hvordan det er å være i en større kollisjon, eller trafikkuhell. Må være grusomt.

Godt det ikke skjedde ungen din noe, og at dere kom fra det hele med kun litt skrekk. Som er forståelig nok, er virkelig ikke noe kjekt å oppleve[&o]

Dette er virkelig mandagen hvor ekkle ting skal skje.
Godt det gikk bra med deg og jenta di. men det er jo ingen hyggelig opplevelse.

Oh no! Godt det gikk bra med dere[:)]

Huff det forstår jeg godt er skremmende!! Er mitt livs største mareritt!! Men bra alt gikk bra da og at dere slapp unna med skrekken[:)]

ORIGINAL: SunShin

Uff for en ekkel opplevelse! Godt å høre at alt gikk bra med deg og datteren din! [:)]
*klemmepå*

ORIGINAL: SunShin

*klemmepå*

Signerer denne.

Back
Topp