Skremmende opplevelse !

macilla

Andre møte med forumet
Ville bare fortelle dere om en litt skremmende opplevelse jeg hadde igår.. Skulle ut å lufte hund sammen med samboer sent på kvelden. Hunden vår som er ganske "klumsete" stakkars dyttet seg fram mellom beina mine og der fooooor jeg som et brak i yttertrappa ! jeg ramla over/på hunden og slo meg kraftig i siden og hofta. Fikk panikk når jeg så at hunden min ikke kunne reise seg (datt jo oppå han) og tenkte med en gang på både baby og hund. Fikk et såpass stort sjokk at jeg glemte ut hvor vondt jeg selv hadde ! Hunden kom seg raskt (tror han fikk sjokk og ja!) og samboer ba meg sette meg ned å prøve å slappe av og kjenne etter om jeg hadde magesmerter. Følte meg bare småkvalm, redd og lettere sjokka ! Vi besluttet å ringe fødetelefonen for sikkerhets skyld, og jordmor der var utrolig hyggelig og hjelpsom. Hun mente at det ikke var noe fare iom at jeg ikke hadde fått noe slag/press mot magen. hadde heller ikke noe smerter i mage.. drakk et stort glass med iskald saft og etter 1/2 time var det full fart igjen ! :)) Ååååhh... ble så glad!! Så alt er ok nå..

Andre som har hatt fall og knall i svangerskapet?

uff så skummelt:( ikkje noe kjekt å falle når en er gravid..[&:]
men bra alt gikk bra med både mor, baby og hunden:)

knall og fall har det nok blitt her og.. vært en lang vinter vettu[8D]
falt forje sv.skap og, gikk bra då og[:D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

huff, så skummelt![&:] Godt det gikk bra med dere alle tre..[:)]

ar falt en gang på rompa på isen, men det var mest komisk..[:D] Da var det verre under forrige svangerskap da jeg snublet, og falt langflat på magen da jeg var høygravid. Dette skjedde rett utenfor legekontoret naturligvis..[8D]

Oj ! Og det gikk bra ? (den siste gangen du falt) Man blir jo litt bekymra selvfølgelig - mest redd tror jeg, men som regel så går det jo bra. Som jordmor sa : babyen ligger så beskyttet i fostervannet.. :)

Oisann. Det må ha vært en skremmende opplevelse :)
Bra de er godt beskyttet i magen vår :)
Og enda bedre at det gikk bra med alle sammen :)

Back
Topp