Frøet2023
Andre møte med forumet
På torsdag opplevde jeg noe skikkelig skremmende. Jeg er i uke 13 nå, jobber i hjemmesykepleien. Litt travel dag med noe tungt arbeid. Kom inn på kontoret, satte meg ned og spiste, og etter en stund fikk jeg skikkelige magesmerter. Disse ble verre og verre. Gikk til slutt på do,og måtte lene meg over do av smerter. Etter 30 min reiste jeg meg opp og da kjente jeg det rant mellom bena. Jeg ble livredd da jeg så det var blod. Kom meg på legekontoret og fikk henvisning til sykehus da legen var sikker på at jeg holdt på å abortere. Da jeg kom hjem så jeg at det ikke var så mye blod, det var utvannet på en måte. Mistenkte derfor at der var fostervann. Da jeg kom inn på sykehuset utførte de ultralyd, og fant et levende foster. De foretok også en gu og kateteriserte meg siden jeg ikke fikk til å tisse selv om blæren var full. De tok div prøver og urinprøve men jeg har ikke fått resultat av dette. Jeg var innlagt til lørdag. Blødde ikke noe mer iløpet av innleggelsen. Smertene avtok gradvis men ikke helt. Litt øm og rar følelse i underlivet/magen. Ble foretstt ny ulyralyd før jeg dro hjem. Aktivt foster og alt så fint ut. Dog var morkaken langt nede som kunne medført blødningen. Skal ta d med ro fram til ny kontroll med ultralyd 23.mai. Var en liten tur på butikken i dag og handlet noe småtteri. Jeg kjenner at noe er som det ikke skal. Det er ikke akkurat vondt, men det er et skikkelig ubehag i magen/underlivet. De fant ikke årsaken til smertene på sykehuset. Er skikkelig redd og bekymret!! Noen som har opplevd lignende? Er så redd for å miste det lille frøet mitt