Skremmende opplevelse..(litt lang..)

roni

Betatt av forumet
I kveld opplevde jeg noe veldig skremmende med lille gutt.jeg satt og ammet og han sovnet ved puppen.av erfaring vet jeg at han må rape ellers klarer han ikke roe seg.satt og prøvde å få han til å rape en halvtime men ingenting kom.måtte legge han fra meg for jeg måtte på do.han lå og sov i ti minutter men plutselig våkner han med ett kjempehyl.han gråter så heftig at han gråter seg bort og bare gisper etter luft.jeg får litt småpanikk men blåser han i ansiktet og han puster normalt igjen..godt tenker jeg.så går d fem minutter og igjen gråter han seg bort og gisper etter luft..jeg blåser igjen i ansiktet og han roer seg og så kommer d en kjemperap!!gud så ekkelt!!og selvfølgelig skjer sånne ting når man er alene!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff for en opplevelse da.
Sender deg en stor klem ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Uff stakkars lille!og Mamman!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Uff, hørtes ekkelt ut.

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Uffda, lufta satt fast ett sted sikkert. Godt han fikk den ut :)

❤gutt født 27/6❤

Det hørtes ut som en skremmende opplevelse.

Ble veldig redd og kjenner i dag at jeg er livredd d skal skje igjen:(

Min lille får ofte gulp ut av nesa si og da skjer d samme:( får ikke puste og ser veldig redd ut og rød i ansiktet... Jeg må slå litt hardt i ryggen for at hun skal få tilbake pusten. Veeeeeeldig ekkelt :( :(

Ble veldig redd og kjenner i dag at jeg er livredd d skal skje igjen:(

Uff det er ekkelt når sånt skjer... Det er nok ikke farlig at en rap setter seg fast eller? (Vi har også hatt noen sånne episoder som du beskriver) Jeg tenker kanskje det er bare fryktelig ubehagelig og sikkert ganske vondt for de,men ikke farlig?!!? Vi har det litt sånn andre veien også-de kan sette i et hyl som skjærer gjennom marg og bein,så kommer det en promp som er så kraftig og hard at det høres ut som det er faren som slipper en-men jeg tenker det må jo være sinnsykt vondt for de små med sånne smell-både oppe og nede? ;)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Uff, så ekkelt! Godt han fikk det ut:) da min bror var yngre brukte han å gråte seg bort, bli blå og til slutt besvime. Når han besvimte trakk han jo pusten igjen og ble helt fin. Var veldig ekkelt, men legen utelukket at det var farlig og det er visst ikke så uvanlig blant små barn.

Back
Topp