Det hele startet som det alltid gjør på natten: akutt tisse. Reiser meg opp fra senga og forter meg på badet. Når blæra er full virker det som ligmentbåndene mine er strekt på og er derfor ekstra øm i livmorområdet. Gikk på do og la meg igjen. Da jeg la meg kjente jeg med en gang en kvalme og følelsen av krampe i magen. Plutselig får jeg kynnere og murring i korsryggen. Kjenner at livmora mi er hard pga kynnere. Deretter blir det borte. Etter kort tid kommer kynnerne tilbake med murring i korsryggen. Nå begynner jeg å bli redd. Vekker samboeren min. Det føles som kynnerne kommer "i tak" slik som rier gjør. Kroppen er helt svett pga redsel. På dette tidspunkt er jeg nesten overbevist om at dette er starten på slutten. Jeg reiste meg opp og gikk på badet for å se etter blod. Ingenting. Legger meg igjen og til slutt sovner jeg. Er helt fin nå. I ettertid har jeg lurt på om det kan ha vært luftsmerter i tillegg til kynnere. Jeg skal heldigvis på UL i dag klokka 15.00. Håper virkelig alt er bra inni der.