Skremmende men

Bondefruen

Forelsket i forumet
..betryggende å bli gravid:)

Er det mange her inne som har prøvd å bli gravid eller har det vært hell i "uhell"?

Jeg vil si det er ufattelig at jeg faktisk er gravid. Tok ut spiralen i oktober (den 12) å vi hadde en hyrdestund 1 gang på 12 dager, da er det en mening med at det klaffet. Litt komisk at jeg 1 år & 1 dag etter at jeg tok ut spiralen har termin:p

Vi har prøvd sida juni 2013. Mannen jobbar vekke so han var ikkje heime kvar gong muligheten var der:-) en herlig følelse å tenke at det ligger en skatt i meg no:-)

Planlagt og etterlengta, har vært prøvara si okt 2011...

Planlagtog etterlengta her og, vært prøvere i 16.mnd. :)

Her var det og planlagt og etterlengta. Prøvd siden november 2012.

Appen <3

Planlagt og etterlengtet :) Prøvd siden september 2012

Planlagt. Tok ut spiralen nå i januar og er igrunn ganske sjokkert at den satt på første forsøk. :o
Føler meg blessed! :)

Planlagt, sluttet med prevensjon nå ved årsskiftet (ikke hormonell). P-pillene ble lagt bort i august i fjor for å la kroppen få litt tid på å komme i gjenge, og det trengte den, tok noen måneder før første skikkelige syklus. Men utrolig at det ble klaff i første prøveperiode likevel :)

Vi planla det ikke. Ikke litt en gang. Men vi er glade for at det skjedde uansett. Ikke alt kan planlegges.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Planlagt og klaff på første eggløning, føler meg utrolig heldig! :)

Hadde lyst i ca. et år, men ikke min kjære. Men plutselig ble han med!!! Dermed: planlagt og, fulltreff nesten samme dagen! :p
Føler meg utrooolig heldig og, det er nok grunn for at det er så vanskelig for meg å tro. :rolleyes:

Her gikk det på 4 forsøk.. Det var eggløsningstest som skulle til, da klaffet det med en gang :0)

Vi har aldri brukt prevensjon, men vi har prøvd siden 2011. Noen pp har falt vekk når han har vært vekkreist på jobb. Etter et år uten hell,ble det ivirghet med eggløsingstester og slanking. Ble gravid et par ganger men mistet. Kjøpe oss i januar en clearblue monitor som vi skulle begynne å bruke (har ikke fått brukt den) Var i gang med ivf og skulle i grunn i gang med det neste uke. Plutelig klarte vi å bli gravid den mnd vi ikke orket å tenke på prøving og slikt. Det er flaks i uflaksen.

Planlagt her å :-) Slutta med pillene i mai 13, ble gravid to måneder senere, mistet i september og ble gravide igjen nå i januar ;-) Så denne magespiren er mer etterlengtet enn noen gang :-D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ca planlagt, vi har prøvd siden september 2012, var ganske lei av jobben min å ville fullføre skolen, så klaffet akkurat den mnd så økonomisk sett passer dårligest.. menmen, det betyr ikke sååå masse akkurat no :)

Back
Topp