Skremmende god form..

tulipanen88

Betatt av forumet
Har vært drittdårlig, kvalm og trøtt frem til uke 9/10, og nå er jeg ikke kvalm og like trøtt lenger (11 uker idag).. eneste jeg kjenner på er ømme pupper, men tror ikke de er like ømme lenger... + litt murringer! Blir redd jeg :( så et sprellende vesen med hjertelyd 9+5, såå det hjelper litt på da.. skal på ul om 2 uker igjen, men er så lenge til. Opplevd en ma før, så er så redd for at det skjer igjen... :(

Jeg føler mye det samme! Har vært kvalm og sofasittende i flere uker og nå kjenner jeg meg egentlig ganske så frisk og normal. Puppene er litt såre og kjenner litt stikking og små smerter der nede, ellers ingenting.. Er jo i uke 9 nå, og trodde dette var den verste uken..:/

Last edited:
Alle variabler i symptomer tror jeg er normalt :) Noen mister symptomer for en periode, mens andre ikke. Noen slipper symptomer i det hele tatt mens andre blir plaget ekstremt. Noen er ferdig med symptomer mellom uke 11-12 mens andre fra uke 8-9 allerede. Og noen har samme "plager " hele svangerskapet ut :) Jeg tenker du skal ta det helt med ro, du så bankende hjerte for litt siden, og kanskje du er en av de heldige som slipper unna symptomer tidligere, eller kanskje de kommer tilbake om noen dager :)

Skjønner du er nervøs og har full forståelse for det! Jeg bare prøver å gi en liten pep-talk på at alt er innenfor normale variabler, og skulle det mot all formodning være MA så er det en grunn til det, og ikke så mye man får gjort med det.

Håper det hjelper litt og ikke gjør deg mer nævøs ;)

Jeg har heller ikke mange symptomer, bortsett fra litt ømme pupper og svimmel.. Jeg håper, ber og tror at dette skal gå bra!!!

Godt å se det ikke er bare meg... :) mest sannsynlig er jo alt bra, men disse bekymringene tar jo over hodet til tider :p

Har vært drittdårlig, kvalm og trøtt frem til uke 9/10, og nå er jeg ikke kvalm og like trøtt lenger (11 uker idag).. eneste jeg kjenner på er ømme pupper, men tror ikke de er like ømme lenger... + litt murringer! Blir redd jeg :( så et sprellende vesen med hjertelyd 9+5, såå det hjelper litt på da.. skal på ul om 2 uker igjen, men er så lenge til. Opplevd en ma før, så er så redd for at det skjer igjen... :(
Opplever det samme her. Ble på dagen 11 uker i bedre form. Jeg har ul over helgen og satser på at alt er normalt :)

Back
Topp