Skremmende fort dette går :o | Med bilde :)

Råsa Muffin

Gift med forumet
Synes tiden nesten går litt skremmende fort! Jeg som "nettopp" ble gravid .. og nå er jeg jo snart ferdig. Heeelt ufattelig at jeg snart skal bli mamma igjen :)) Leah og William gleder seg så fælt til å få en lillesøster. De prater så mye om hvem som skal hjelpe til med å bytte bleier, hvem som skal gjøre ditt og datt med den lille.. Og Leah synes det er såå gøy å gå i butikkene å titte på og kjøpe babyklær .. søte kommende storesøsknene! (Alle de fire små gleder seg asså)


27+1 her :)


 
Ja jeg vet akkurat hvordan det var, gikk helt sykt fort. :o. Syns svangerksapet løp forbi meg hehe.. :D

Kan tenke meg de gleder seg stort :D. Trym gleda seg veeldig han og, og spesielt til den magen skulle bli borte hihi :-p. Det må være gøy å ha jente, siden de viser mer interesse for klær og klesbutikker hih :-p. Lykke til videre i sv.skapet :D

 
Ja, herlighet! Er ikke lenge siden jeg sto å pratet med deg, og da hadde du jo enda "mange" uker igjen.. De ble tydeligvis borte :p Hehe!! Men ja, det er litt sånn .. henger nesten ikke med i ens eget svangerskap :)

Hehe! Jeg synes hun tar litt av inni mellom jeg da .. Går på senteret så om man går forbi en klesbutikk hvor hun ser det er kjoler sier hun, burde vi ikke se om de har noen fine kjoler til meg her da? :p Mens William haaaater jo virkelig klesbutikker og senter, tror ikke det finnes noe værre for han :p
 
Jeg synes det har gått veldig fort!! Så gøy at alle gleder seg;)

Mina er lik som Leah, men det er i det siste hun har vist interesse for klesbutikker. Gikk på senteret igår for å kjøpe en bursdagsgave, så sier hun: kjøpe noen fine klær til meg mamma?! Ble litt satt ut jeg.. ;)
 
Tiden løper av sted. tenk uke 28 alt. Så koselig at søskene gleder deg.
Gleder meg kjempe masse til å fortelle chr at han skal bli storebror.
 
28 uker og ennå ingen skrytebilder
 
Fru+2, det skjønner jeg godt :)

Lenemor : Har vel 2 eller 3 bilder av det, hehe! Synes den er så mye å skryte av denne gangen, også har jeg ikke noe stort speil :D Men kan legge ut bilde vettu :)
 
hvis den er mye å skryte av så må du jo vise bilde!!!! (spøk til side - selvsagt vil vi se)
 


lenemor skrev:
hvis den er mye å skryte av så må du jo vise bilde!!!! (spøk til side - selvsagt vil vi se)


Haha! Det skulle selvfølgelig stå IKKE ;)
Men ja, prøver å forstå hvordan jeg legger inn bilde..
 
Nyyydelige Råsa emoticon
 
Ja, det er ufattelig hvor fort tia gåremoticon Og så nyyyydelig navn dere har valgt til jenta!emoticon
 
Kjempe fin babykul du har
 
Så kjekt med engasjerte storesøsken da:-) Nyt tiden som er igjen av graviditeten, jeg syns tiden  etter fødsel går enda fortere:-S
 
Back
Topp