Skremmende følelser

mini74

Første møte med forumet
Hei. Jeg er gravid i uke 11. Dette er et ønsket barn fra oss begge. Jeg sliter en del med følelser for tiden. Føler meg deprimert og irritert mye av tiden, spesielt på samboeren min. Får dårlig samvittighet av dette, jeg burde jo være glad hele tiden og samboeren sjønner enda mindre enn meg. Er det noen som har hatt det slik selv og som kan fortelle meg at det sannsynigvis hører til graviditeten? Det føles som om jeg er alene/ ensom på en måte, har lyst å ligge i sengen hele dagen hadde jeg kunnet..
 
Skjønner faktisk litt hvordan du har det..
har hatt noen sånne perioder jeg også, MIN måte å bli kvitt det på er å rett å slett TIGGE mannen min om litt positiv oppmerksomhet, og det liker han litt, tror jeg [;)]
Når jeg får han til å stryke meg på ryggen eller holde rundt meg litt, så føler jeg meg straks litt bedre.. noen ganger blir han litt lei, men det som holder oss oppe er at vi vet at vi elsker hverandre [:)]
 
Takk for svar. Nå har det seg sånn at min samboer er utrolig flink til å kose å gi meg oppmerksomhet, men det er meg det er noe galt med, jeg blir jo irritert av det til tider og ønsker å være i fred. Høres sikkert ut som om jeg er den bitchen, men jeg kan rett og slett ikke hjelpe for det nå om dagen. Jeg har vedens beste kjærest, men jeg klarer ikke helt å styre følelsene nå.
 
Hei
da eg var i dei ukene så var eg ganske iritert på min sambuer og.. hadde bare lyst til og sove i senga heile dagen men da blei han sur på meg. og vi krangla heile tiden. men du ska vite de går over etter noen uker. de er bare i starten de er sånn...[8D]

er nå 32 uker og 3 dager på veg. gleder meg veldi til og bli mor.[:)]


God Sommer[:D]
 
Forstår deg veeeeldig godt. Jeg er kun i uke 5 og hatt mange SA så det er nok derfor min mann ikke hopper i taket. Kanskje det hjelper din mann å lese litt om følelser i svangerskapet, både fra hans og hennes side? [8|]
 
Dette er jammen ikke lett[&:] Ene dagen blid andre dagen sint, trenger ikke gå dager enang, bare timerr eller minutter, det er det værste av ale, man vet ikke lenger hvor man har seg selv oppi alt!! Men trøst deg med at etter uke 12-14 så gir dette seg og du vil kanskje føle at du blir deg selv igjen som før du ble gravid:-)) det er en deilig følelse det skal jeg si deg:-)) Ønsker deg masse lykke til, og irritasjonene skyldes ofte det hormonelle, så kanskje hvis samboeren leser litt om hormonenes inntog kan det muligens hjeøpe litt på. Men dette er ikke lett nei, glad for å høre at det er flere enn meg, man kan jo bli sprø!! Nå er jeg i uke 16 og føler meg som før:-))
 
Hei jeg også har det sånn ofte. Hakker på de i samme hus for ingenting, som at de kanskje tok den siste osteskiva... osv. Ingen gode råd bortsett fra at det hjelper å snakke med samb. din det gjorde jeg, og han sier fra hvis jeg blir for ille.
 
Back
Topp