Skrelling av Eple......

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det flere her som har fått beskjed fra jordmor om at di for sikker hets skyld burde begynne og skrelle for eksempel epler?????
Hun sah at det var spesielt viktig med di som var blanke og man kunne se at di var blitt sprøytet.
Såh nå tar det ganske laaaaaang tid og spise et eple, Men det er vel verd det..... [:D]

liker ikke eple med skall jeg=)
men har aldri hørt noe om d men er sikkert lurt=)

oops.. Eg sitter og spiser eple nå eg.. Med skall. Kanskje eg skal begynne å skrelle de etter kvart.

jeg spiser eple hver dag - med skall... og det tror jeg jammen at jeg skal fortsette med også.

ORIGINAL: lenemor

jeg spiser eple hver dag - med skall... og det tror jeg jammen at jeg skal fortsette med også.

Jeg spiste di med skall på, Men tenkte at siden jordmor av alle sah det at det kanskje var lurt og høre på det..... [:D]

Jeg spiser eple med god samvittighet - men jeg vasker dem godt først. Som jeg også gjør med all annen frukt og grønnsaker jeg spiser. Skal man tenke på alt som kan være farlig blir det jammen travelt å være gravid![:)]

ORIGINAL: Mina78

Jeg spiser eple med god samvittighet - men jeg vasker dem godt først. Som jeg også gjør med all annen frukt og grønnsaker jeg spiser. Skal man tenke på alt som kan være farlig blir det jammen travelt å være gravid![:)]

signerer.[:D]men det er urovekkene for det om,hvor kommer det i fra liksom?hele tiden noe nytt som ikke er bra[8|]

jeg har spist mange epler siden jeg ble gravid, men ante ikke at man bør skrelle dem!?

signerer denne jeg....[:D]

Spiser kun økologiske epler jeg da. Slipper å tenkte på sånnt da, og dessuten smaker de mye bedre også[:D]

Back
Topp